Teknomage Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Demo includes Free Roam (Beacon Hill) Outrun Race Circuit (one event - accessible in world) Downhill Drift (one event - accessible in world) Stores (Car Lot, and Specialty Shop) Quick Race Downhill drift (same track as in free roam) Circuit (same track as in free roam) Online (full server, no LAN) Downhill drift (same track as in free roam) Circuit (same track as in free roam) Cars Player car - Nissan 350Z Preview - Performance Shop - Body Shop - Car Lot - Graphics Shop - Car Specialties Shop - http://www.fileplanet.com/files/140000/147067.shtml - http://www.gamershell.com/news/18167.html - http://files.filefront.com/3673931;/pub2/Need%20for%20Speed%20Underground%202/Official%20Demos/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Det var genialt!! :D Håper det går kjapt å laste ned.. Gleder meg til hele spellet kommer.. Blir så bra! Takk for at du deler link :D Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghostride Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Den ligger også på 3D gamers: http://www.3dgamers.com/dlselect/games/needforspeed8/nfsu2_demo.exe.html Her kan du også laste ned via BitTorrent, noe som går mye raskere enn å laste ned fra andre mirrors her iallefall. Siter 2001 Alfa Romeo 156 Selespeed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 2 timer igjen her nå, ligger bare på 40 kbs :( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Jeg fikk bra fart på denne jeg. ftp://ftp.sunet.se/pub/pc/games/gamershell/demo/nfsu2_demo.zip kan ikke garantere at den funker da. jeg fikk 220kbs som er maks av min linje. det gjenstår å finne ut om den funker. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 legger det ut på servern min også nfsu2demo høyre klikk, lagre som :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by vw_golf_gti legger det ut på servern min også nfsu2demo høyre klikk, lagre som :D takker....hoppet nå bra 40-130+ kB/s ;) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Demoen var ålreit den.. Men blei litt skuffa over at man bare fikk kjørt en bil.. Eller er det mulig å kjøre flere? Grafikken er jo temmelig fin, så ikke noe å si på den heller.. Blir så sinnsykt når spillet kommer.. Glad jeg forhåndsbestilte det :D Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 hmmm.....p4 800 er ikke å anbefalle på spillet....hehe Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 lyden er rå..sint synes jeg:) håper bare de forskjellige biler får forskjellige lyder.. replayen suger synes jeg..dem har mye å lære av feks richars burns rally...ellers virker selve spillet heilt ok..gleder meg til det kommer ut :cool: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg håper og de klarer å få lydene bra til. Om de klarer å få til en skikkelig Supra lyd i Supraen da er jeg fornøyd :) Er herlig å få den lyden rett i stuen. :D Og om de klarer å få forskjellig lyd i forskjellig bil med forskjellig motor. Turbo, pop-off, osv. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Det var fet lyd ja! Det kuleste var hijackers funksjonen da! kunne jo heve bilen foran eller bak som du vill og hoppe bortover gata etterpå :D ellers var det kul grafikk Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 det som var litt dumt synes jeg..irriterte meg litt..når jeg skulle legge den briet feks, å gire ned kjapt..så går ikke det liksom..så mister den turtall..å da spinnje den ite!..den er liksom treig til å gire ned..jupp..men ellers:cool: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by MR_Simba det som var litt dumt synes jeg..irriterte meg litt..når jeg skulle legge den briet feks, å gire ned kjapt..så går ikke det liksom..så mister den turtall..å da spinnje den ite!..den er liksom treig til å gire ned..jupp..men ellers:cool: Har du prøvd å ta av "Stability Control" ? Den tok jeg av og da ble det straks lettere å ta 3-400 ++ poeng med breisladder. Du tar av denne saken ved å trykke: Esc -> options -> player -> her et sted skal du ta den av. Har funnet frem til mange forskjellige shops rundtom i byen. Se etter steder der gatelysene er en spessiell farge. blå, gul...osv. Da er det bare å se seg runt. Så finner man en shop. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Rå lyd! gir mellomgass når man girer ned (eller hva det heter), så det tar tid :P Synest det var vanskeligere å drifte her jeg? Nice grafikk. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg