Gå til innhold

NFSU 2 demo for pc er ute!

Ranger emnet


Teknomage

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dodgy

 

Tja, si en pris og hvor mye du kommer til å bruke det på avanserte spill, så kan jeg

kanskje komme med anbefalinger.

 

Sist jeg kjøpte skjermkort var når jeg bygde PC'n, da betalte jeg 5000kroner for et Geforce 3. Det står i pc'n enda, ALT annet er byttet ut, unntatt det.. Jeg akter ikke bruke 5000kr på nytt skjermkort, da jeg har andre ting å bruke pengene på.. Men, 1000-1500kr går greit det.. GPU'n er garantert flaskehalsen i pc'n min, og jeg vil ha noe som holder en stund, og der jeg kan spille NFSU2, Colin McRae, Richard Burns osv uten at det hakker..

 

Har en 2,4ghz P4 533mhz, 1024mb 333mhz DDR, 600gig hdd, osv osv..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Sist jeg kjøpte skjermkort var når jeg bygde PC'n, da betalte jeg 5000kroner for et Geforce 3. Det står i pc'n enda, ALT annet er byttet ut, unntatt det.. Jeg akter ikke bruke 5000kr på nytt skjermkort, da jeg har andre ting å bruke pengene på.. Men, 1000-1500kr går greit det.. GPU'n er garantert flaskehalsen i pc'n min, og jeg vil ha noe som holder en stund, og der jeg kan spille NFSU2, Colin McRae, Richard Burns osv uten at det hakker..

 

Har en 2,4ghz P4 533mhz, 1024mb 333mhz DDR, 600gig hdd, osv osv..

Da ville jeg muligens valgt et Radeon 9800Pro, dette kortet koster oppunder 2000kroner, men er så mye bedre enn et Radeon 9600pro at det er verdt det. Jeg har et Radeon 9500pro og det er bedre enn et Radeon 9600pro, dette kortet er bra, men sliter litt på nyere spill som f.eks Counter Strike Source, NFSU2 går greit på full grafikk. Et annet valg er et 6600 kort. Det ligger rundt samme pris som 9800Pro men det er bedre, men det kommer først om ca. 1 måneds tid. Kamerat av meg har 9800pro og det kjører alle spill helt greit nå for tiden, "i morgen" er det noe annet...

Du kan jo google litt på disse kortene og se noe fakta om de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dodgy

Jeg har et Radeon 9500pro og det er bedre enn et Radeon 9600pro, dette kortet er bra, men sliter litt på nyere spill som f.eks Counter Strike Source, NFSU2 går greit på full grafikk.

 

hvor har du fått det fra at et 95pro er bedre enn 96pro? ser du noe som ikke rimer eller ?

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

 

hvor har du fått det fra at et 95pro er bedre enn 96pro? ser du noe som ikke rimer eller ?

 

Hehe, så lite logisk som det høres ut, så er det nok sånn i de aller fleste

sammenhenger, har en test her der Radeon 9500pro viser bedre resultater

i alle spill utenom Call Of Duty. Men dette er jo ikke noe som er serlig merkbart for

øyet egentlig. Les gjerne gjennom testen, og se på grafene når du skal handle

skjermkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår