Gå til innhold

NFSU 2 demo for pc er ute!

Ranger emnet


Teknomage

Anbefalte innlegg

Originally posted by vw_golf_gti

legger det ut på servern min også

 

nfsu2demo

 

 

høyre klikk, lagre som :D

 

den var kjapp nok for meg i alle fall. Selv om den bare bruker halve linja mi, og kjører på 350-400KB/s..

 

edit: ble visst helt ned i 250 også, men det overlever jeg så lenge jeg får den ned.

x-'91 Mazda Mx5 1.6

x-'81 Golf 1 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Genialt syntes jeg!

 

Denne demo'en var så virkelig over alle forventingene...

 

Hadde trodd det skulle bli alt for likt 1'ern... men det gjorde det ikke...

 

Lyden fra motoren på 350z'en var blitt bøs ja! og ikke minst er det tøft at den ble enda råere når man fikk trimma den enda mere...

 

Og endelig er det åpnet for enda flere styling og trimmings alternativer... etter som jeg så.. så kan man til og med endre hvordan instrument panel man vil ha i bilen, spinnere på felgene, hijackers :D og masse mer.. hehe

 

En annen liten ting som var kult var downhill drifting da... var noe annet å drifte rundt i trafikken enn de banene som var på 1'ern :)

 

Orker ikke skrive mere... må spille mere NFSU 2 demo.. hehe.. om en time er jeg sikkert lei demo'en da men, for den var veldig begrensa...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg en god drift på demoen. Det som er mest imponerende er at jeg klarte

47k på en drift! Gjett om pulsen slo når jeg var 2cm fra kanten helt på slutten?!

Onegooddrifting.JPG

 

edit: Jeg fikk ny rekord på alt i alt nå. 247,021 i løpet av hele driftingen da. Noen bedre?

edit2: Jeg fikk ny rekord på alt i alt igjen! 278,134 !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dodgy

Hadde meg en god drift på demoen. Det som er mest imponerende er at jeg klarte

47k på en drift! Gjett om pulsen slo når jeg var 2cm fra kanten helt på slutten?!

 

edit: Jeg fikk ny rekord på alt i alt nå. 247,021 i løpet av hele driftingen da. Noen bedre?

edit2: Jeg fikk ny rekord på alt i alt igjen! 278,134 !!!

 

:eek: Åssen klarte du det?? Synes den bilen var vanskelig og drifte med.... Går det ann og forandre på noe oppsett???

 

Har klart 25,000 ca.....

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen trafikk

"Easy"

Manuel gir

Standard taste-instillinger

Stability control på

 

Når jeg kjører bruker jeg stort sett bare 2.gir og låser den der, henter av og til

fart fra 3. men drifter alltid i 2. I begynnelsen brukte jeg brekket til å holde en lang drift,

men nå klarer jeg som oftest å kaste ræva frem og tilbake uten å bruke

brekket, på denne måten får jeg mye høyere fart når jeg drifter. Jeg bruker brekket

av og til når jeg ser det trengs og til å starte driften. Har ikke prøvd dette mer enn, maks 20 ganger,

så det er ikke all verdens, spillte NFS Underground 1 en del da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fet demo dette her, tror spillet blir dritkult. Men skuffende at jeg ikke kunne kjøre smooth på mer enn 800x600 :(

 

Bra at de har fått alt lagd ennå litt mer glareeffekt (eller hva det heter), så man slipper å greie å fokusere på noe som helst ;-P (litt sarkastisk ja)

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa litt med ratt igår, det var ganske greit etter jeg fikk tweaka litt på settingsene, force feedbacken sto standard på alt for høyt så det ble umulig å holde fast rattet når man fikk litt sleng på bilen, men det funka greit etter jeg skrudde det ned litt, og er alltid mer moro å spille bilspill med ratt ;)

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår