Gå til innhold

Am-car høgger?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Finnes det noen form for Am-car høgger i Norge? Allså en bilopphugger som kun tar inn Am-car.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen som kun tar amcars,men de som har deler er iallefall : phonix i Tønsberg, sverre knas i oslo, aarnes

I sverige har du en stor skrot som heter Osby skroten http://www.bildelarosby.se/

de har mye deler....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.....

Er på utkikk etter motor som står i denne.

http://www.bildelarosby.se/UJS673_1.JPG

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Granlunds Garage. Husker ikke tlf eller adresse, men de annonserer alltid i Amcar.

Skygg unna USA-Delar ved Uddevalla. En kamerat av meg har ventet på et panser han ble lovet (mot forhåndsbetaling, selvsagt) i januar i år.

Ellers er det vel noe som heter Granaths Bildelar i Sverige.

Ellers kan jeg anbefale en høgger i USA somn jeg har handlet litt av. Systematisk type, gir grei forhåndspris inkl frakt, og ikke minst: han svarer på mail! Navn og adr til han har jeg på pc'en hjemme.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granlunds garage holder til på Berger i Skedsmo, rett ved E6, første avkjøring etter Skedsmokorset på vei nordover fra Oslo. 1 mil fra bomringen? De tror jeg primært har deler til 70-80 og 90-talls amcar. Se annonse Amcar. Dersom det er deler til mer kassisk amcar, prøv Phoenix - ikke langt fra deg?.

Når en først er på Berger kan det være greit å vite at de er nabo til en relativt OK "normal" høgger (Skedsmo bilopphugging) og landets billigste? og største? dekk/felgforhandler, Sharif. to-tre fluer i en smekk?

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Chevy350

For de av oss som ofte er på Gardermoen om sommeren, og husker fjorårets (eller var det året før?) "Hvem fan ãr Sverre Kahrs?"

Hva fan er det? var på gardermoen året før da..

Han har bygget broderns motor:D

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper ikke å sette smilefjes bakerst på linja da vis han har hatt pølsene sine oppi motoren der...

for det kan bli dyrt etterhver.....

har noen gode historier fra tofte område som sier alt, men de stakkerene trenger ikke å bli hengt ut her.... men dyrt blei det....

Grei plass å kjøpe deler hos kari, men han andre blir litt vel mye....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider