Gå til innhold

Lys i speedometeret....

Ranger emnet

fred_stian

Anbefalte innlegg

Skal nu bytte lys, skiver og lakke nålene i speedometeret.

Men HVEM dioder skal jeg ha?? Skal bytte lys i speedometer/klokke og viftestyreren... Helt konkret, HVA skal jeg da ha?!

VW kit fra dioder.no?

En eller flere av den ^ ?

Hva med lyset i viftestyreren da? Hvordan diode? Konkrete eksempler fra f.eks. dioder.no eller .dk......

Så har pæra i hanskerommet gått, er det sånn pinol eller :wtf det heter?!

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har forska litt på det defr jeg og.. vifte styrern kan bli lit vrien.. har der står bare en diode som jeg ikke i helvette får ut uten å måtte ta drastiske og ødeleggende metoder til nytte... jeg har noen dioder som er 3v men med lit serie kobling loddepatenter og limpistol så skal det bli bra det.. huske å ta vekk de stygge grønne reflekorene å ha inn noen alu folie eller noe slikt i steden..

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vell ha de diodene som sitter i "lille osram fatning" eller hva det nå var.. 2,3W om jeg ikke bommer helt her nå.. Heter vell Xlazer, de som har ekstra god spredning og mere lysstyrke.

Når det gjelder dioden i varmevelgern så er det gjørbart å fikse dette på 22minutter & 25 sekunder, gjorde det på en kompis sin golf etter at jeg hadde fiksa det på min.. Ligger bilder av det på "Tråden om golfen min" , søk så skal du finne :)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVEM dioder skal jeg ha??

Hvem reflektorer?

Er det ingen i dette landet som kan grammatikk lengre?

Hvordan i all verden kan man få seg selv til å skrive HVEM DIODER, og HVEM REFLEKTORER! Er det virkelig mulig! Har sett dette på utallige tråder og poster, men nå går det over styr!

Begynner å lure på om Clemet faktisk er kompetent!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du jatter om?!? Er det såååå gæli å skrive hvem dioder??? Skulle d da vært hva dioder eller hva?!? EEEERRR du norsk lærer? bare spør jeg....

er så lei all den wininga her ass... bare syting og klaging.. Jeg prøver å komme med et seriøst spm......... fucku

but anyway..... prøver ikke lage no konflikt her... bare dritt lei syting og jall.... ->:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg har prøva å bytta diode i vifte tinga, jeg har ødelagt 2 stk..hehe den ene bare for å se åssen den så ut inni... har byttet dioder u speedo og turteller styret...var egentlig null problem.. gjort på 10 min. husker ikke åssen dioder jeg kjøpte, men blå var dæi.

Sjarmedes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dioder har du?????

Jeg har planer om å bestille den vw kit 1 saken fra dioder.no.....

Men holder dette? Vil det da lyse med fin spredning eller vil det bli som de fleste andre dioder, at de lyser mer rett frem enn på sidene?? For det synes jeg ikke er no fint akkurat... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

this is your lucky day:)

eg har bettopp installert diodekit i fra diode.no

slik ser det ut nu:

nydash.jpg

her er det installert vw kit 2 2x112-la og 1 stk 112-ka viss du har tre pærer.

i vifte panelet er det montert i stk blå led som også fåes kjøpt hos dioder.no

når eg monterte i vifebrytaren så knuste eg den gamle pæra, drog ut sokkel og festa ledning på dioden og putta den nedi der den gamle pæra var og koblet til strøm. wolla.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider