sNiva Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Halla! Har noen peiling på hvordan man kan bredde skjermer på min audi 80cl 84mod ? skal få litt bredere dekk å felger.... trenger mer plass :D Siter Livet starter på 300... :D Ofai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 gå løs med hammern stian^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sNiva Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hammer :D God ide Morten God ide... Skal bare hente slegga :D Siter Livet starter på 300... :D Ofai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sNiva Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Er det noen som har breddet skjermer selv ? Er det noen bra måter å gjøre dette på uten å kjøpe urøuattro skjermer ? Vil gjerne prøve selv men vet ikke hvor jeg skal begynne... Siter Livet starter på 300... :D Ofai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 varme pistol og mammas kjevle? He he. du kan jo valse litt i skjermene hvis det er fordi dekka subber, hvis det er fordi du vil ha den brei som fy. så kan du jo prøve å støpe om noe/tilpasse det til din bil med litt sparkel, tinn osv. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sNiva Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Planen var å få no alla ur quattro skjermer, ikke riktig like brei da men noe der i høgge... Tror det kanskje skal funke bra å kutte ett snitt etter siden å legge på en lengere bitte som jeg kan bøye litt ut å sveise fast... Siter Livet starter på 300... :D Ofai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Golf GTi/G60 skjerm-breddere, kan de passe kanskje ? Bare en tanke altså :) Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sNiva Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 g60 breddere er ikke det bare plast man legger utapå skjermen ? Tenkte på no mer i stila av en hel skjerm som er bredda et par cm. Vil helst ha så lite plast som mulig på biln... :D Siter Livet starter på 300... :D Ofai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Okej viss det er hel skjerm som er alternativ så er det jo ikke så mye utvalg til typ85 da.. :) Da er det vel enten urquattro eller custom made da :) Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomba Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 ring KRB trading, han har sport quattro front og baksjermer i glassfiber(lang type). da får du nok av plass til gummi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sNiva Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 OK... Skal prøve... Hvis jeg ikke får bredda selv så kan jeg jo like godt kjøpe :D Siter Livet starter på 300... :D Ofai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg