Gå til innhold

Hjelp til valg av ny Eye Candy Racing show/prosjekt bil

Ranger emnet

Eye Candy

Anbefalte innlegg

Husk at prisen helst ikke bør overstige 200 000.

Fiat var hovedtanken i starten men er veldig i tvil.....

Er ikke noen av dere Photoshop mennekser som hadde gidde å lagd en fiat med litt spesiell front?

Trenger ikke være så bra bare slik at man ser hvordan det blir.....er veldig redd for at det ser alt for jall ut.....

Takker for all hjelp

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by JuIius

Nye BMW 1 - serie må være perfekt til dette. Dere ville skapt oppmerksomhet utover norske grenser fordi folk nok ikke enda har begynt å lage noe av disse.

Mitt råd: BMW 120d med standard utstyr og lag alt utstyr custom

Enig med JuIius her - det kunne blitt spennende :)

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på en kul front på fiaten, vippe lykter, helvite baklys, bredding og noen felger med bred kant så er du i mål. kan jo også få på en litt større spoiler og en stor intercooler i front og en fet farge også.

hvis det blir utført skikkelig kan det ikke bli feil. Bilen er jo ikke så dyr heller, men skal dere ikke ha den på norske skilter?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder fremdeles på lexusforslaget mitt. Finns ein del styling å jobbe ut fra, men lite av det i Norge i dag. Turbokit er ikkje problem eller du kan få tak i supramotor.

http://www.lexusownersclub.com/gallery/album02/abq?full=1

http://www.lexusownersclub.com/gallery/album01/stephenc

[X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småfet den fiaten.. Hvilken front er det? Ser ut som en celica sak?

Tenkte å legge ut de pågående prosjektene våre her også:

VW 1302.. Skumle planer for denne.. Ideen er å kombinere gammel tradisjon med nye ideer.. Er relativt strippet om dagen..På bildene er det en Hyundai coupe front som vi hadde tenkt å bruke på bobla.. Mer kommer..

bobla1.jpg

bobla4.jpg

Pug 306: Vi satte sammen denne i sommer for en kunde, Men ett autovern på vei hjem fra gatebil stod i veien for han.. Så nå blir det ett nytt og bedre forsøk..

pyg1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, såvidt jeg vet finnes det ingen Nissan 200sx/sivlia s15 i Norge. Og i og med at det er en skamfet bil, så tipper jeg du hadde fått saftig med oppmerksomhet.

200sx/silvia s15

cwest_01.jpg

En annen bil jeg mener hadde vært fet, er Nissan 300zx. Motor i massevis, flott interiør og veldig sporty, tidløst eksteriør. Vet heller ikke om en norsk 300zx som er styla i massevis.(Har sett en lilla en med hvite felger, men vil ikke karakterisere det som "styla i massevis")

300zx

smz2.jpg

Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rival

Hmm, såvidt jeg vet finnes det ingen <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Nissan&v=56">Nissan</a> 200sx/sivlia s15 i Norge. Og i og med at det er en skamfet bil, så tipper jeg du hadde fått saftig med oppmerksomhet.

200sx/silvia s15

cwest_01.jpg

En annen bil jeg mener hadde vært fet, er <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Nissan&v=56">Nissan</a> 300zx. Motor i massevis, flott interiør og veldig sporty, tidløst eksteriør. Vet heller ikke om en norsk 300zx som er styla i massevis.(Har sett en lilla en med hvite felger, men vil ikke karakterisere det som "styla i massevis")

300zx

smz2.jpg

Så var det bare detta med penger da, de har ett budsjett på noen få kr, så en S15 blir litt i dyreste laget, men en Nissan Silvia S13 ville jo bare ha vært "Respect"

Uansett hvilken bil dere velger til slutt, så dropp all den "bling ching ding" dritten, og prøv å lag noe med stil og som kan ha en sjangs til å vise hva dere virkelig står for.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. har ikke lest alt så jeg vet ikke om noen har sagt det, men

hva med skyline R31????

Dere sa jo at dere ikke ville ha skyline fordi det kommer så mange av døm, men det er jo bare R32, R33 og R34 sikkert.

Har alderi sett en skikkelig styla R31, bare sånne småstyla. og spør dere meg så er det en av de kuleste skylinene:D :D :D

Da skal jeg love dere at dere får dere noe utenom det vanlige.

1996_2mg.jpg

Tenk denne styla, men isåfal ikke tenk tankene en gang og styl den sånn som dere styla BMW`n (eller bmw`n var jo utrolig kul den, men de felgene. nei nei tror ikke det. ser ut som noen billige 16" kapsler fra biltema, søstra mi kjøpte noe lignende på vectraen hennes og det var kapsler fra biltema:D :D :D

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rival

Hmm, såvidt jeg vet finnes det ingen Nissan 200sx/sivlia s15 i Norge. Og i og med at det er en skamfet bil, så tipper jeg du hadde fått saftig med oppmerksomhet.

200sx/silvia s15

cwest_01.jpg

En annen bil jeg mener hadde vært fet, er Nissan 300zx. Motor i massevis, flott interiør og veldig sporty, tidløst eksteriør. Vet heller ikke om en norsk 300zx som er styla i massevis.(Har sett en lilla en med hvite felger, men vil ikke karakterisere det som "styla i massevis")

300zx

smz2.jpg

mener det er en utenfor bergen som har gjort dette... mannen med den legendariske laurellen :D

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår