polojenta Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 heheeee.. jaa? :rolleyes: lalaaa:) Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford4fun Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 6N 1,0 l/37 kW, 1,4 l/40 kW, 1,4 l/44 kW, 1,4 l/55 kW, 1,6 l/55 kW Støj ved forskellige omdrejningstal Årsag: Den indvendige bund i den forreste lyddæmper kan i enkelte tilfælde løsne sig på grund af termisk skiftebelastning. Serie: Montering af ændret forreste lyddæmper med symmetrisk indvendig opbygning og materialeændring af den indvendige bund. Fra 08.98, stelnr. 6NXY 096 143. Rep.: Vær opmærksom på at støjen ikke kan have andre årsager (f.eks.fastgørelse af varme- skjold, placering af udstødningssystemet). Den forreste lyddæmper for udstødningssystemet skal udskiftes, hvis årsagen er helt entydig. Der kan forekomme støj ved alle omdrejningstal. Reklamationen forekommer typisk ved 2100/min. I så fald skal den forreste lyddæmper udskiftes. Udstødningssystemet adskilles mellem den forreste og den bageste lyddæmper. Følgende reservedele skal anvendes: Forreste lyddæmper: RD-nr. 6N0 253 209 L Klemmebøsning med spændebånd: RD-nr. 191 253 141 A (diameter 42 mm). Ved justering af udstødningssystemet skal man være opmærksom på, at ophængningen på den bageste lyddæmper har den korrekte placering. I kold tilstand er denne lidt bøjet i kørsels- retningen, så der i varm tilstand opnås en neutral placering ved ophængningspunktet. Justeringen sker via den bageste klemmebøsning. Skadesnummer/skadesart/producent: 26 25 L20 ..., 26 25 R20 ... Første udgave: 07.07.99 Seneste ændring: Siter VW Passat 130 high 4mo variant `04 (Konebil) Galloper Innovation `00 (Trekkbil) Ford Escort RS2000 Kl.12 `76 (Guttebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford4fun Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 sånn, der var det noe.. men ikke det jeg håpa å finne.. sorry det tok tid! har faktisk vært lite poloer inne om dagen.. en annen ting du kan sjekke er på slangen fra forvarminga til luftfilteret, så er det et oppheng ganske nære inntaket, hvis du skjønner.. Rus motoren opp til det turtallet der det durer, og lytt foran.. mener den skal komme fra festet til denne slangen.. Oki? ellers skal jeg se om jeg får tatt et bilde av der jeg mener, må bare huske det først.. gullfisken, det er meg :D Siter VW Passat 130 high 4mo variant `04 (Konebil) Galloper Innovation `00 (Trekkbil) Ford Escort RS2000 Kl.12 `76 (Guttebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polojenta Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 hei :D takker masse!! det er bedre å få svar på det sent enn aldri, sååå :) men det virka litt mer voldsomt enn det jeg håpa på at det var da. men det kommer fra høyresia jaffal, og rett etter 2000/min... :mad: dette er driiiiit! skal jo prøve å få noen til å ordne på dette. visste ikke at det kunne være såå ille!! hadde vært ålreit med et bilde ja.. men takk!! nå må jeg få rævva i gir her :) :D :D .. har forresten også hjerne som en gullfisk til tider ;) Siter Møkkarust:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford4fun Skrevet Desember 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2004 hehe.. skal se hva jeg finner på jobben.. men det er nok den luftførings duringa du hører.. gullfisk du også? slår ikke meg.. almanakk til alt.. Siter VW Passat 130 high 4mo variant `04 (Konebil) Galloper Innovation `00 (Trekkbil) Ford Escort RS2000 Kl.12 `76 (Guttebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.