Astra Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Leste i avisa at et ran på Maxi Lørenskog ble avverget grunnet politiets nye "catch" gruppe... Har ikke hørt noe om denne gruppen/avdeling før, så jeg lurte på om det var noen som hadde littt info....? Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Ut fra det jeg jeg vet om catch er det en sammensatt gruppe med politifolk som skal sette fokus på organisert krimminalitet. De får det utstyret de mener de må ha, har ganske frie tøyler med hensyn til avlyttning,infiltrering osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Oslo's svar på Miami Vice :D Ser for meg Tubbs og Crocket lol hehehe Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by Astra Leste i avisa at et ran på Maxi Lørenskog ble avverget grunnet politiets nye "catch" gruppe... Har ikke hørt noe om denne gruppen/avdeling før, så jeg lurte på om det var noen som hadde littt info....? Catch ble startet opp for et par år eller noe siden mener jeg å huske, alle agenter i Catch er anonyme, med unntak av en person, som har all kontakt med media og sånt.. Resten av de ansatte er altså umulig for andre å vite at jobber i Catch, noe som hjelper de med å infiltrere narkotikamiljøer, ransbander, osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 en i askim ble oppringt av politiet. De fortalte de hadde funnet lister over biler som var planlagt å stjele. hans var på den listen. bilen hans var planlagt å bruke i ran. De fant listene på en rassia. var visst mange fete biler på listen. (selv om hans bare var en impreza glx. med så helt lik ut som nye wrx da) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra Skrevet Desember 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Takker for info, vistte ingen ting om gruppa/avdelingen, nå har jeg ihvertfall litt info..... Kan ikke noe for det er bare veldig nyskjerrig av meg...:D Siter Medlem nr 927 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by Loppa Oslo's svar på Miami Vice :D Ser for meg Tubbs og Crocket lol hehehe Torben og Kåre :???: Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Jepp, jeg kjenner faktisk en som jobber i catch. De klarer aldri å holde kjeft når de driver med noe så spesielt, de måå fortelle det til noen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 ViMenn hadde en reportasje om catch for en eller to utgaver siden Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Originally posted by greenrallye bilen hans var planlagt å bruke i ran. (selv om hans bare var en impreza glx. med så helt lik ut som nye wrx da) hahaha..det hadde tatt seg ut!!! hehe.. Ser det for meg... gutta hopper inn i bilen, ruser opp, og gyver etter å spole avgårde... også.. *bomp* faan.. hadde ikke krefter nok til å dra løs.. kjærra stoppa... F**K! .. starter opp og kjører det de kan.... poltibilen ligger bak å tuter og vil forbi... hehehe.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg