Gå til innhold

Politiets "catch" gruppe...?

Ranger emnet

Astra

Anbefalte innlegg

Originally posted by Astra

Leste i avisa at et ran på

Maxi Lørenskog ble avverget grunnet politiets nye "catch" gruppe...

Har ikke hørt noe om denne gruppen/avdeling før, så jeg lurte på om det var noen som hadde littt info....?

Catch ble startet opp for et par år eller noe siden mener jeg å huske, alle agenter i Catch er anonyme, med unntak av en person, som har all kontakt med media og sånt..

Resten av de ansatte er altså umulig for andre å vite at jobber i Catch, noe som hjelper de med å infiltrere narkotikamiljøer, ransbander, osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en i askim ble oppringt av politiet. De fortalte de hadde funnet lister over biler som var planlagt å stjele. hans var på den listen. bilen hans var planlagt å bruke i ran.

De fant listene på en rassia. var visst mange fete biler på listen. (selv om hans bare var en impreza glx. med så helt lik ut som nye wrx da)

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Oslo's svar på Miami Vice :D

Ser for meg Tubbs og Crocket lol hehehe

Torben og Kåre :???:

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by greenrallye

bilen hans var planlagt å bruke i ran.

(selv om hans bare var en impreza glx. med så helt lik ut som nye wrx da)

hahaha..det hadde tatt seg ut!!! hehe..

Ser det for meg... gutta hopper inn i bilen, ruser opp, og gyver etter å spole avgårde... også.. *bomp* faan.. hadde ikke krefter nok til å dra løs.. kjærra stoppa... F**K! .. starter opp og kjører det de kan.... poltibilen ligger bak å tuter og vil forbi... hehehe..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider