Gå til innhold

Senkesett.

Kuli

Anbefalte innlegg

Originally posted by nyhusern

Har ikke helt skjønnt hva man skal med innvendig justering jeg heller.. Slipp bilen ned til ønsket nivå å la den være der.. Eibach er jo det beste settet sies det, og det er ikke justerbart.

Poenget er at en lett skal kunne justere høyden, hvis er steder hvor veien har f.eks. høy kant, eller bakker/høyder på veien hvor fronten vil slå ned (Det er MANGE plasser). Da er det kjekt å kunne justere dette der du sitter, uten å løpe ut av bilen hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ronnyprimera

Poenget er at en lett skal kunne justere høyden, hvis er steder hvor veien har f.eks. høy kant, eller bakker/høyder på veien hvor fronten vil slå ned (Det er MANGE plasser). Da er det kjekt å kunne justere dette der du sitter, uten å løpe ut av bilen hver eneste gang.

Ehhh trur du har kjøpt feil bil...

men du er ute etter et hevesett...

justerbart senkesett til en primera er som oftest hardheta du kan justere å ikke høyda... kjøp deg en suv i stede :D

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke noe problem med kantstein osv. Noe av sjarmen med å ha en senket bil er nettopp det at man må lure seg litt rundt og ta hensyn. Lønnen er jo pent utseende og grumme kjøreegenskaper.

Nei skal man på liv og død dundre rundt på dårlig vei og kjøre overalt kan man enten kjøpe suv eller ha to biler. Jeg bor i en knotby i nordnorge der veiene ikke akkurat er gode og er sjeldent jeg har bruk for høyere bil iallefall.

Klart, får man justerbart innenfra så for all del, kjøp det. Men i forhold til pris synes jeg det er langt ifra verdt det.

Low Rider = Carefull rider

- Nissan Primera eGT

- 180SX TimeAttack

x WRX

x Carlos Sainz

x Turbo Primera osv osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider