superpolo Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg har fått en utrolig irriterende tikkelyd i polon min. tikkeyden er ikke til stedet når bilen står i ro. Men den øker hastighet når bilen øker hastighet. merkes spesielt godt når jeg klutcher.. what could it be... det er en 97 mod 6n 1.6 8v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 hvis den kommer fra dekkene så kan det vel være hjullager? eller har du for lange bolter ? :=) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 OT, men send meg gjerne PM med info og bilder av bilen din.. EDIT, når jeg har sett bildene av bilen din så er det faktisk en kompis av meg sin gamle bil.. Han som har satt på det høydejusterbare bl.a... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 boltene er ikke for lange, heller en tanke for kort. er ikke lyden mer som en summelyd hvis de er gåen. lyden kommer å går. ikke konstant lyd, ikke forskjell når jeg svinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Er ventilhettene på dekkene i plast eller "metall"? Kan bli en lyd når hetten presses mot felgen.. Har av og til det problemet. Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 haha genial feil.. den hadde jeg seriøst aldri funnet ut av selv! ;) Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Sitat Originally posted by superpolo boltene er ikke for lange, heller en tanke for kort. er ikke lyden mer som en summelyd hvis de er gåen. lyden kommer å går. ikke konstant lyd, ikke forskjell når jeg svinger. Kjørte du hjem i 12:17tia fra 4felten ut mot Bertnes igår..? Hadde den lyden jeg tenkte på iafall på venstre side.. :) Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 er meget mulig... husker ikke helt når jeg kjørte... det som er sykt er at lyden kommer å går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 har det samme på sommerdekka.. enkelte dager høres det veldig godt, andre dager hører jeg ingenting.. Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 stein i dekket ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 hmmm hvis det ikke er noe med dekkene så høres d veldig merkelig ut, mest sannsynlig er det ventilene dine som ikke er helt i orden, men det virker ganske merkelig på en så ny bil... en av reimene kan jo også være klar for utbytting...? hører du lyden når du kommer opp i hastighet eller turtall..? det er jo et viktig moment å vite før vi sier noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 lyden kommer ikke på turtall. men på hastighet. jo hurtigere bilen går det hurtigere tikkelyden er. det virker også som om lyden forsvinner mens jeg clutcher.. og det er forskjellig lyd om bilen øker fart eller om den bremser fart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 du kunne jo sett om girkassefestene er løse eller noe sånt, eneste eg kan tenke meg e gale, e jo hundre andre ting som kan lage lyd når du kommer opp i turtall, men bare å begynne å sjekke kor lyden kommer fra =p hvis den kommer ved turtall kan jo bare en venn av deg sitte seg inni og gasse for deg, så hører du kor lyden kommer fra vil eg tro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Bilen må gå fremover for at jeg skal høre lyden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg