Per-Henrik Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Thenkte på 150hk i bilen min inn til videre jeg. Hva må jeg gjøre det? annen gasser, kam, eksos anlegg, innsug, porte topp? Det er en b 200k motor. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 kjøp deg ett R-Sport kit og en b21,23,230a motor bytta på en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hadde thenkt til å beholde den motoren som jeg har. Skal jeg bytte så bytter jeg til noe sikelig greier. 150hk så billig som mulig uten at det suger alt for mye bensin. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 den bensin tingen er litt problem da.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jo a. men jeg vill at bilen min skal gå saånn tålig greit. 150hk til 170hk eller no. Inn til det blir noe annet. Hav bør jeg gjøre? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Det er lett det, men du kan drite i det skal du ha det billig... 5000 for turbo kit, evt 3000 for kam, 1000-4000 for effektanlegg og grenrør, noen lapper for porting, 3000 for høvling av topp og sliping av ventiler osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Robert Det er lett det, men du kan drite i det skal du ha det billig... 5000 for turbo kit, evt 3000 for kam, 1000-4000 for effektanlegg og grenrør, noen lapper for porting, 3000 for høvling av topp og sliping av ventiler osv... B200k har for høyt kopresjon forhold til å sette på r sport turbo sett. hadde det ikke vært det så hadde jeg nokk thenkt å sotte det på. Men hvis noen komemr med en ide åssen jeg kan senke kom forholdet uten å bytte stempler så kom med det. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Kompresjon forholdet mitt er 10.0:1 har jeg funnet ut. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 ta dobble toppakninger eller fres ut forbrenningsrommet i toppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 skaff en B23 / B230 og balanser alt inne i motoren og lett svinghjulet litt, da har du rundt 170 HK. Det er det de gjør i original Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 nei for de setter jo ikke på annen topp og anna kam osv.. neida ;) seff ikke Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Lasse_GT ta dobble toppakninger eller fres ut forbrenningsrommet i toppen Har hørt at dobble pakninger er en dåli løsning jeg. men det funker vell. Får jeg laft nokk kompresjonforhold da? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by b230 skaff en B23 / B230 og balanser alt inne i motoren og lett svinghjulet litt, da har du rundt 170 HK. Det er det de gjør i original Skal være flink til å avbalansere og lette svinghjul hvis du skal øke fra 112 til 170hk.. Blir jo akkurat som dissa golf folka det "fy flate fikk meg K&N filter i går, så nå har jeg sikkert 10hk ekstra" Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Breisladdern Skal være flink til å avbalansere og lette svinghjul hvis du skal øke fra 112 til 170hk.. Blir jo akkurat som dissa golf folka det "fy flate fikk meg K&N filter i går, så nå har jeg sikkert 10hk ekstra" ikke glem de 50hk ekstra for effektpotten Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by DaButcher ikke glem de 50hk ekstra for effektpotten Gir effekt pote 50hk?? syns det hørs mye ut jeg Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.