Breisladdern Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 :D:D håper dette var ironisk ment, Per Henrik.. :rolleyes: Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Per-Henrik Gir effekt pote 50hk?? syns det hørs mye ut jeg Vel en 50 LHK er vel å forvente ;) LHK = Luftende Heste Krefter ;) ( Høres ut som et fly, går som en snegle i nedoverbakke, altså ikke fort ) Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Breisladdern :D:D håper dette var ironisk ment, Per Henrik.. :rolleyes: seff så var det det. Men hva er den beste måten for å få 150hk? Fått ny gasser en membran var dålig i den andre gasser så jeg har fått tak i en weber gasser en 2 porta en. Det en gass sjeldet er på 32mm men det andre er på 38mm vill den gi noe merk bar effekt økning? Den adre gassern var begge portene på 32mm Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Per-Henrik seff så var det det. Men hva er den beste måten for å få 150hk? Fått ny gasser en membran var dålig i den andre gasser så jeg har fått tak i en weber gasser en 2 porta en. Det en gass sjeldet er på 32mm men det andre er på 38mm vill den gi noe merk bar effekt økning? Den adre gassern var begge portene på 32mm K motor og weber er vist en grei kombinasjon. Det du trenger nå er: Kvassere kam: ca 1500-2000,- Effektanlegg: ca 1500-2000,- Luftfilter: 3-500,- (K&N, Green, Pipercross osv...) Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Breisladdern K motor og weber er vist en grei kombinasjon. Det du trenger nå er: Kvassere kam: ca 1500-2000,- Effektanlegg: ca 1500-2000,- Luftfilter: 3-500,- (K&N, Green, Pipercross osv...) får prøve å skaffe meg det da Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Bare lurte på en ting hvor mye kr må jeg sånn ca. ut med hvis jeg skal ha 200hk i motoren? Har veldig lyst til å kjøre på bane til sommern eller no. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Per-Henrik Bare lurte på en ting hvor mye kr må jeg sånn ca. ut med hvis jeg skal ha 200hk i motoren? Har veldig lyst til å kjøre på bane til sommern eller no. 30,000 - 40,000Kr... Da er det meget holdbart. Uten turbo... Skjekk ut min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Gidd det der da, kjøp deg en turbo motor, så får du litt dreiemoment og, og det til halv pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Men jeg tørr og påstå at det er mye grommere lyd i en slik sugemotor, enn en turbomotor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Texascom Men jeg tørr og påstå at det er mye grommere lyd i en slik sugemotor, enn en turbomotor... Klart det, mindre brems... Sant det, men tøffere lyd er i mine øyne ikke verd alt som er dårligere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hadde vært kult med en 200hk gasser motor da. den skliller seg liksom litt ut. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Per-Henrik Hadde vært kult med en 200hk gasser motor da. den skliller seg liksom litt ut. Jess... I know! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Per-Henrik Hadde vært kult med en 200hk gasser motor da. den skliller seg liksom litt ut. Klart det, men en 200 hesters turbo motor går bedre, bruker mindre bensin ved vanlig kjøring og koster mindre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Robert Klart det, men en 200 hesters turbo motor går bedre, bruker mindre bensin ved vanlig kjøring og koster mindre.... Ja, helt riktig det... Men det er ikke mye som slår en perfekt bygd gasser-motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Texascom Ja, helt riktig det... Men det er ikke mye som slår en perfekt bygd gasser-motor... slår den på hvilken måte? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg