XVS-rider Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Er det noen som vet noe om Norsk Forgasserservice - han som holdt på i Østensjøveien i Oslo (over Johs. Bjerke) Forretningen eksisterer ikke lenger, men jeg har hørt at han driver fortsatt med gassere hjemme - er det noen som vet noe om dette, og eventuellt hvor han kan nåes/tlf.nr. Jeg trenger deler til en gammel Weber...... På forhånd takk... Mvh XVS-rider Siter Living is riding......... my Dragstar 1100 Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by XVS-rider Er det noen som vet noe om Norsk Forgasserservice - han som holdt på i Østensjøveien i Oslo (over Johs. Bjerke) Forretningen eksisterer ikke lenger, men jeg har hørt at han driver fortsatt med gassere hjemme - er det noen som vet noe om dette, og eventuellt hvor han kan nåes/tlf.nr. Jeg trenger deler til en gammel Weber...... På forhånd takk... Mvh XVS-rider Han har flyttet butikken hjem til seg i Drøbak. Etter et kjapt søk på nett fant jeg tlf nr hans her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVS-rider Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Asim Han har flyttet butikken hjem til seg i Drøbak. Etter et kjapt søk på nett fant jeg tlf nr hans her :) Heisann - det var det kjappeste svaret jeg har fått på noe forum!!! Takker så mye Asim - det hjelper selvf. å vite etternavnet..... Takk for hjelpen!! Mvh XVS-rider Siter Living is riding......... my Dragstar 1100 Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg