Gå til innhold

Mr Kan-allt-om-bilar svarer på spm. ang. skyline.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

2002-12-09, 17.25

Johan

Såg att du skrev att Nissan misslyckas jämt med sina bilar. Vad tycker du om t ex Skyline som är måttstocken för många supersportbilar idag. Bättre kvalitet på en bil får man leta efter då motorn hör till de tåligaste på marknaden.

Jaguar kanske har fått till kvalitén i slutet på 90 talet men de har vart bedrövliga. Åkte med en XKR för något år sedan och det knakade både här och var i den bilen. En bil för runt 800.000 kr skall det inte knaka i.

SVAR:

Hej Johan !!!

Att Skyline skulle vara någon måttstock måste Du missuppfattat. Man kan inte på något vis jämföra en japansk skitbil med ädla och vackra sport- eller prestandabilar från Europa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det måste bli ett slut på alla som tror att japanska bilar står för kvalitet. Det är helfel!!! Att jämföra en ful Nissan Skyline som har plastvingar och annat plastskit med ädlingar som Jaguar är ju så fel som det bara kan bli. Jaguar har bättre kvalitet, snyggare design, bättre motorer och anrik historia. Det är med andra ord omöjligt för Nissan att slå Jaguar på fingrarna, det måste du lära dig!!!!!!!!!!

Om det knakade så kanske det beror på att du fick höra knarrandet från en äkta och fin läderklädsel. Det knarra lite om alla fina skinnmöbler om man sätter sig på dem. Detta fenomen är ju bara hemtrevligt och bevisar att det inte är billig galon eller billigt läder som jappsen brukar använda till sina skällösa och massproducerade plastbilar.

Mvh

Mr Kan-allt-om-bilar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by riskoker-kjerrer er ufint!!

Om det knakade så kanske det beror på att du fick höra knarrandet från en äkta och fin läderklädsel. Det knarra lite om alla fina skinnmöbler om man sätter sig på dem. Detta fenomen är ju bara hemtrevligt och bevisar att det inte är billig galon eller billigt läder som jappsen brukar använda till sina skällösa och massproducerade plastbilar.

Mvh

Mr Kan-allt-om-bilar

møbler hører hjemme på stua,ikke i en bil...

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hemträvligt"?

Skinn er klamt om sommeren og kaldt om vinteren, uansett hvor mange husdyr som måtte stryke med til innredningen.

"Plastskit"?

- "Nøyere granskning avslører imidlertid at Jaguar har brukt sparekniven. Fra midtkonsollen lyser sort, billig, plast mot deg – og de to tekstvinduene har samme grafikk som en billig digital Timex-klokke fra tidlig 80-tall. Når i tillegg billig plast er generøst brukt på diverse betjeningsorganer er ikke vi overbevist. Snarere skuffet."

Sakset fra Dinside.no/motor.

"Mr kan-allt-om-bilar" er en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongekommentarer?

"Mr kan-ikke-så-mye-som-han-tror-om-biler" argumenterer for seg som et lite barn. Dersom tullingen vil kjøre i den britiske magesjuka si, så må han da få gjøre det. La ham rase over fartshumpene så det hyler i rusta hvis han vil.

Jeg kjører Audi selv, men jeg går da ikke inn for psykisk tortur mot de som måtte velge annerledes.

Hvorfor skulle det være av min interesse å såre mennesker for fullt alvor hvis det ikke er jeg selv som sliter med huet mitt, og hvorfor skulle den svenske pingledotten være noe unntak?

"Konge" et stykke opp i ræva mi!

Forresten så lukter det trekkspillbelg i Jaguar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hvorfor starte en ny krangel om europeisk, engels, japansk og italiensk. Man har jo ver sin snak og det burde andre tollerere. Så om mr-kan-blah-bla vil skrive slikt så ja la han leve med sin "overbevising"...

Persjonelig: Makan til idiot!

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

Persjonelig: Makan til idiot!

WORD !!!

la oss oxo legge til: fjortiss, idiot, mehe, fjott, dust, osv. (kan mange andre stygge ord men men... admins :) )

Du bryr deg vel like mye om japser som jeg gjør om tyskere. men ser du meg slenge dritt om tyskere? Nei ! liker jeg den ? NEI ! ser du meg lage nye threads på denne måten ?? NEI NEI NEI ! ! skjerpe seg da !!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fabler svensken vår kun om merker?

Hva med farger? Blå er en fin konservativ farge. Det må falle i smak hos vår svenske finlirer.

Litt irriterende at japsesvina har misbrukt fargen i en årrekke, muligens, men pytt. Bagateller for vår söta bror, for han har treverk i dashboardet, han.

Treverk og for imbesill til å ha hueverk.

Hva med sveriges egen bilproduksjon? Hvorfor ikke feie for egen dør? Det skal mer til enn noen stusselige trelister til for å redde SAAB.

Skjønt, svenskene har nok skog å forsyne seg av. Han trer sikkert støttende til og spikker lister med pikken sin dersom gutta på Trollhättan skulle få behov for hans ekspertise.

Bilmusikk, da? Er det flott å spille Eddie Meduza? Ikke vet jeg.

Hva med kjørehansker? Det bør da være et spesifikt merke fine stockholmere sverger til der óg.

Et par hansker som demper den aller verste drittstanken.

Hva med undertøy? Er det fint å kjøre Jaguar iført underbukser med bremsespor, kanskje?

Eller burde man heller bruke bleie? Jeg mener, man vet aldri hvor langt

en engelsk bil går før det butter, så en kan bli noe laus i magen.

Det er så mange spørsmål jeg skulle like å stille ham, at det sitrer helt ut i fingertuppene.

Men mest skulle jeg like å, mot alle odds, skumpe borti ham, gjentatte ganger,

først med albuen, deretter med stumpe gjenstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Otto von Bismarck

Hvorfor fabler svensken vår kun om merker?

Hva med farger? Blå er en fin konservativ farge. Det må falle i smak hos vår svenske finlirer.

Litt irriterende at japsesvina har misbrukt fargen i en årrekke, muligens, men pytt. Bagateller for vår söta bror, for han har treverk i dashboardet, han.

Treverk og for imbesill til å ha hueverk.

Hva med sveriges egen bilproduksjon? Hvorfor ikke feie for egen dør? Det skal mer til enn noen stusselige trelister til for å redde SAAB.

Skjønt, svenskene har nok skog å forsyne seg av. Han trer sikkert støttende til og spikker lister med pikken sin dersom gutta på Trollhättan skulle få behov for hans ekspertise.

Bilmusikk, da? Er det flott å spille Eddie Meduza? Ikke vet jeg.

Hva med kjørehansker? Det bør da være et spesifikt merke fine stockholmere sverger til der óg.

Et par hansker som demper den aller verste drittstanken.

Hva med undertøy? Er det fint å kjøre Jaguar iført underbukser med bremsespor, kanskje?

Eller burde man heller bruke bleie? Jeg mener, man vet aldri hvor langt

en engelsk bil går før det butter, så en kan bli noe laus i magen.

Det er så mange spørsmål jeg skulle like å stille ham, at det sitrer helt ut i fingertuppene.

Men mest skulle jeg like å, mot alle odds, skumpe borti ham, gjentatte ganger,

først med albuen, deretter med stumpe gjenstander.

lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Konge" et stykke opp i ræva mi!"

Okey, forsto den ikke du nei!!. Hvis jeg hadde brukt ord som morsomt, løye, tidi, vittig, funny, genialt o.s.v. kanskje bedre og forstå da? Jeg ser jo at kebab-tralle og hitler-kjelke er ord som går igjen. Morsomt, men oppbrukt. Veldig mange hårsåre folk her på forumet, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den forbausende godt første gang, takk.

Det er slettes ikke uvanlig at folk lirer av seg hårreisende påstander i bilsammenheng, undertegnede er intet unntak, ytringer som nok faller enkelte merketro sjeler tungt for brystet.

Men er det morsomt i den forstand at det faller inn under definisjonen på humor og ironi, eller er det morsomt bare for de som måtte finne stor trøst i å såre mennesker?

Å rakke ned på bilene til folk år etter år, biler som ofte koster det hvite ut av skjorta, er intet annet enn ondskapsfullt og kjedsommelig.

Det er faktisk mulig å gi seg, såfremt man ikke mener så mye med det. Hvis man derimot mener alvor, er det uansett ikke morsomt ment, og skal heller ikke tolkes som humor.

Har jeg grunn til å være hårsår?

Svensken har ikke skrevet så mye stygt om Audi, har han vel?

Er det da rart at de med japanske biler reagerer når jeg gjør?

Se på tullingen.. Han tror han er Prince Charles.

jaguarbildliten.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider