Biff Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Nå har jeg drevet en stund og leita etter en gtx som er i god stand og helst ikke har for mange km på nåla, men har ikke funnet noen jeg liker i Norge. Lurer på om dette er en vanlig bil i Tyskland eller noe annet land, og om det er lettere å finne ett fint eksemplar der, noen som vet hvor jeg bør lete for å finne en fin bil? Sjekket litt på mobile.de innimellom, men har ikke sett noen av dem der :( Håper ikke jeg må droppe kjøp av gtx heller pga manglende tilgjengelighet. Noen som har noen gode råd? :P Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 god stand er det vel mange som er eller??? Vis nu dem km på nåla plager deg så gjør som i tyskland stil den tilbake.;) Det er jo en bil som er 12-14 år gammel så km.standen må du nok regne er rundt min 100.000 på nesten alle. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hei! Beste tilgangen på disse bilene er nok her hjemme på bjerget. Leit på http://www.mobile.de og det er ikke mange eksemplarene du finner. Lykke til! -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Har ikke sett så voldsomt mange fine her som sagt, de jeg fant som var greie var jo lenger unna enn tyskland er :P. Men nå ser det ut som det ordner seg her, fått litt hjelp av mazdafun :D Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Biff Har ikke sett så voldsomt mange fine her som sagt, de jeg fant som var greie var jo lenger unna enn tyskland er :P. Men nå ser det ut som det ordner seg her, fått litt hjelp av mazdafun :D Da er du i gode hender!:D Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hehe har hørt så ja :rolleyes:, eneste som gjenstår nå er å selge colten da, det er tydeligvis ikke så lett som jeg trodde doh Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hvor mye skal du ha for den da? Får noen feite turbomotorer fra Japan som glir rett oppi de bilene! Er en i Bergen som har bygget en med ca.250 hk.:dude: -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hadde håpa å få noe rundt 60 for den, da uten syk turbomotor fra japan :-P Tviler ikke på at det går bra tho, har sett colt gti kjøre forbi meg ;) Gikk ganske greit den og, og den har vel bare en 160 gamp Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg