ELLINGSEN Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Er det noen som veit om folk som kan montere LCD skjermer i biler. Jeg skal montere min inn i dashbordet på min 3serie coupe. Noen som har linker eller vært borti dette ? På forhånd takk. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw sport Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Driver nå å monterer LCD skjerm i en 3er nå, for å få dette pent har jeg fjernet de to små rommene og klokka fra midtkonsollen og støpt opp en ny konsoll i glassfiber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2002 Men jeg har den største kjørekomputeren. Jeg kan ikke ta vekk den. Jeg skal heller ta vekk knappene for ASC, Alarmen og varmesetene samt det "rommet". Blir det bra når du støper med glassfiber da dashbordet er i vinyl eller hva det er.. bjørn Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg