villejan Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Var i garasjen og sjekket vinterdekkene. Sattan: 215/55-16... på vinterdekkene? Greit nok det at bilen har gått på østlandet, men her i bergen tror jeg ikke det kommer til å gå bra! Noen som forresten har noen greie 16" felger til VW Bora? til en rimelig peng!? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hva slags dekk er det? Gamle? Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det vet jeg ikke. KJøpte bilen i sommer så jeg vet ikke hvor gamle de er, men ubrukte er de hvertfall nesten. Godt mønster igjen. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg