gjerms Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hei... Jeg sliter med vann lekasje på min s4. Det kommer vann ned på sjafør siden, i området der man åpner panseret. Kan det være den boksen som rellene sitter i? pollen filteret kanskje? Noen som har kjennskaper til dette???? Siter Mvh Gjerms -------------------------------------------- A3 1.8T -------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Heisann, i området du snakker om pleier det å bli lekkasje etterhvert, det er der "panser åpner" vaieren går gjennom fra innsiden og ut. Sjekk om det er fullt med løv og dritt rundt ved der sikringsboksen sitter, det er også drenerings-kanal der som går gjennom på innsiden av skjermen. Hvis det blir tett i kanalen, kan vannet stå såpass høyt at det renner inn gjennom pakningen som sitter rundt "panser åpner" vaieren. Har hatt samme problemet på Audiene mine. Han som la opp strømledningen til stereo anlegget i bilen min(før jeg kjøpte den) la ledningen gjennom samme hullet og skapte dermed lekkasje. Jeg har som regel tatt silikon og fyllt igjen rundt pakningen og vaieren. Har vært tett siden jeg gjorde det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerms Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Jeg sliter fortsatt med det samme problemet... Kan det være sikringsboksen det lekker i tro? Siter Mvh Gjerms -------------------------------------------- A3 1.8T -------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Du kan jo forsøke å legge på litt silikon rundt bunnen av sikringsboksen, og evt. rundt vaieren og pakningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerms Skrevet Desember 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Originally posted by sADsAM Du kan jo forsøke å legge på litt silikon rundt bunnen av sikringsboksen, og evt. rundt vaieren og pakningen. Skal prøve det... Har lagt på en del rundt boksen, men det er litt vanskelig og komme til bak der. Pollen filter og sånne ting, kan det lekke? rart at det kommer ned på den plassen da men. Siter Mvh Gjerms -------------------------------------------- A3 1.8T -------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Desember 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2004 Pollenfilteret sitter vel på høyre-siden. Og der er det såpass høy kant opp at det skal stå MYE vann for å komme inn der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedMan^ Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 hvis det lekker i pollenfilteret ditt.. så kommer vannet ned på Høyreside.. det er enten sikringsboksen.. pleier være den.. eller panservaieren som går gjennom torpedoveggen.. i hvert fall der de pleier og lekke vann:D Siter - Audi 90 Coupe - Mazda 323F bg (Prosjekt) x Ford orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg