L-J Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 vel her har jeg ordna en bil i farta... orginal mod gi gjerne komentarer: D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 stilig den.. men.. (alltid et men..hehe) den vingen var ikke helt vellykka.. (passer ikke helt med slik vinge på vetter) ogom du hadde tatt vekk "the simpsons" og bart fra døra! så tror jeg det kan bli bra ;) hehe evt sette opp en mindre "the simpsons" nede i bakkant av døren eller lignende! hehe men alt i alt.. braaa.. :D rå mod ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 takk, jeg skal se hva jeg får til så lenge :) Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 prøv å add en greenwood vinge i stedet. den er mye fetere: Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Pent! Simpsons er jo helt konge da! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 prøv å add en greenwood vinge i stedet. den er mye fetere: min mening oxo.. bedre å sette på en "lavere" vinge som er tøff.. enn en "F&F" vinge for at det for tiden er inn og kult!! (er ikke kult på alle biler nei..hehe) men den du viste der 1987, den var heller ufin bakfra da.. halve ræven på bilen er jo blitt kutta og skjært i.. og det syntes.. huff nei.. ikke bra.. selve vingen var ok..men festingen..nei!! btw: er ikke meningen å hakke på noen her nå..hehe :) bare mine tanker om saken ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 nå har jeg fiksa den nye corvette'n Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Jævli bra!!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 nam.. du flink jo :D har lyst på rask pc, nok pc kunnskaper og ps jeg oxo!! btw: homer.. bra....hadde ikke trengt å flytte han ned..men ok!! the simpsons... sweet.. ser litt bedre ut der det står nå..ikke sant? homer/bart på panseret..det kunne du latt være der da.. var stilig det!! hehe men alt i alt.. snygt!! hadde ikke takket nei til å kjøre i en slik bil :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 takk skal du ha, liker vel simpsons du? vel det var ikke lett å finne ut hva man skal gjøre på en corvette, men den ble velykket, (synes jeg). Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 her satte jeg homer og bart på igjen... Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 nå kommer jeg med en nattversjon av corvetten da... er det noe galt?da er du en asshole Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Alle Corvettene du modda ble drit tøffe. Bilen kler litt senking. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 takk skal du ha... brukte egentlig ikke så veldig lang tid på det hele :rolleyes: men det virket fint det :p Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 du er dreven som et uvær på PS mann.. hadde jeg hatt dine kunskaper hadde jeg hvert Gud..hehe så for å si det slik.. la ingen komme her og si det motsatte om deg og din egenskap.. dreven som F er du! keep`em coming ;) ps: om du bruker litt mere tid enn hva du gjør.. tenk på hva du kan få til da!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg