X-ecutioner Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Virker som om du har desaturated bilen.. husk at alt har farge.. kule modder, men vingen klippet litt dårlig.. ser litt for kantete ut, og man liker ikke lenseflare;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 du er 12 år.. interesserer detta deg veldig og du sitter med dette til du er 18 er du en av norges beste ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 seriøst! den bilen der ble gud med den vingen!!! keep up the good work. du har vel ikke lyst til å adde scoopet på panseret a? tror det kunne blitt heftig! :D til cowboy: litt enig i meningen din... syntes øystein kunne gjort noe annerledes bak der. men husk at dette er en org greenwood. 1 av 2 i verden. da blir det voldtekt å modde den uorg. herlig bil uansett. jeg tenkte IKKE På hvordan rassen så ut når 1000 hester pumpa under panseret på e6en!:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 syntes det var bra modder du hadde. :D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 her ordnet jeg - spoileren - lysene - panser tingen (vet ikke hva det heter) Etter bildet: er det noe galt nå? (da drar jeg til sentrum og tar selvmord) :D Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Du må ikke desaturate bilen.. du har rett og slett fjernet fargen istedet for å farge den.. ikke bra..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by 1987transam/69z-28 seriøst! den bilen der ble gud med den vingen!!! keep up the good work. du har vel ikke lyst til å adde scoopet på panseret a? tror det kunne blitt heftig! :D til cowboy: litt enig i meningen din... syntes øystein kunne gjort noe annerledes bak der. men husk at dette er en org greenwood. 1 av 2 i verden. da blir det voldtekt å modde den uorg. herlig bil uansett. jeg tenkte IKKE På hvordan rassen så ut når 1000 hester pumpa under panseret på e6en!:D holy smoke... for en bil!! sånn vil jeg ha!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 til deg L-Jay: fete mods.. men den siste..nei bedre med lysa på og scoopet!! neei.. få det av!! hehe!! passet ikke til den bilen.. og du fikk ikke til størrelsen på det skikkelig.. (sorry) til deg Kehsi: sikker på at du vil det?? ser jo ut som en wannabee rice koker jo!! (min mening da vel å merke!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 duuue lure på ein ting eg:) har vel ikkje lyst å modde bmw min veit?? kan sende deg nokon bilder... må du ha bildene store eller små?? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 kan modde bmw'en din jeg :D send helst store bilder, og tydelige. send bildet (bildene) til suppeboy@hotmail.com Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w33Dy Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Synes enkelte av dere er litt for pirkete til tider, modden er velgjort å lite slurv på den. Om den er fargeløs så er det sikkert meninga X-ecutioner. Bare sier meninga mi så ikke slakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 poenget er jo det at en bil ikke kan være fargeløs.. det er alltid farge.. bruk heller hue/saturation eller variations til å få frem en grå-farge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w33Dy Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Ok greit, men hvem sin mod er det ? din eller hans ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 det er hans mod, og når han legger den ut på dette forumet, vil han jo sannsynligvis ha feedback.. jeg gir han dette, og sier at bilen er desaturated, noe den ikke skal være.. men hva i all verden har det å si om det er hans eller min mod.. jeg forholder meg til mitt utsagn, helt til L-Jay SELV sier at den er desaturated med vilje... Og du sier at vi er for pirkete? se på et forum som Digimods. Der vil de klikke totalt om du har glemt en liten ting. Her påpeker vi feiliene, noe som gjør at moddene blir bedre.. skjønner ikke helt problemet:rolleyes: X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 offtopic men:) Denne bilen har jeg sett i virkeligheten! Den har vært i norge på Corvettetreff:D Var ca 100-150 corvetter tror jeg, dem var innom Larvik. Denne her da, den sto helt for seg selv på en grass-slette når jeg kom. Helt spesiell tror jeg... Megafeit i virkeligheten, mye fetere enn på bilder:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg