Gå til innhold

The Simpsons corvette

Ranger emnet

L-J

Anbefalte innlegg

kan godt stemem det. øystein som eier bilen er rimelig heavy inne i vette miljøet i norge. den var på ekeberg i år og. jeg hadde vætr med å style bilen natten før østfoldhalltreffet. fikk da selvfølgelig sitte på en tur fra ås til fredrikstad. gikk sykt med rundt 1000 gamp under panseret. jeg sitter der og holder på å pisse på me, mens øystein driver å cruiser i 180 med to fingre på rattet og en pølse i den andre hånda! :D hehe...

bilen holder til på corvette store i ås som han forvrig eier.

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by X-ecutioner

det er hans mod, og når han legger den ut på dette forumet, vil han jo sannsynligvis ha feedback.. jeg gir han dette, og sier at bilen er desaturated, noe den ikke skal være.. men hva i all verden har det å si om det er hans eller min mod.. jeg forholder meg til mitt utsagn, helt til L-Jay SELV sier at den er desaturated med vilje...

Og du sier at vi er for pirkete? se på et forum som Digimods. Der vil de klikke totalt om du har glemt en liten ting. Her påpeker vi feiliene, noe som gjør at moddene blir bedre.. skjønner ikke helt problemet:rolleyes:

X

Det er jo feil vi lærer av=)Det og myye trening..Vi har alle vert nybegynnere så det er bare bra feil/bedringspotensiale blir påpeket..skal være litt ris&ros. Og L-Jay..slutt å bump eldgamle poster;) hehe

2005 Scania P270

1987 BMW 528i

1985 BMW 535i (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. dristig ville jeg nok si!!! jeg har absolutt 0 peil på photoshop, så om det er klippet eller limt feil så driter jeg i det. men jeg likte ikke dørene. bare pga at det er en corvette og noe slikt passer bare på riskokere spørru meg. likte lysene da!!! :D du har talent gutt! det skal du ha!:)

1984 Recaro T/A 350

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...