Mr.TransAm Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 kan godt stemem det. øystein som eier bilen er rimelig heavy inne i vette miljøet i norge. den var på ekeberg i år og. jeg hadde vætr med å style bilen natten før østfoldhalltreffet. fikk da selvfølgelig sitte på en tur fra ås til fredrikstad. gikk sykt med rundt 1000 gamp under panseret. jeg sitter der og holder på å pisse på me, mens øystein driver å cruiser i 180 med to fingre på rattet og en pølse i den andre hånda! :D hehe... bilen holder til på corvette store i ås som han forvrig eier. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 enig der X, den ser ikke bra ut tom for farge.... jobbe litt med det! skjermbuen forran er litt dårlig klippet ut og scoopet på panseret ser litt feil ut....vingen ser litt....pålimt ut! men pen ble den, med litt senking ! keep em comming!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by X-ecutioner det er hans mod, og når han legger den ut på dette forumet, vil han jo sannsynligvis ha feedback.. jeg gir han dette, og sier at bilen er desaturated, noe den ikke skal være.. men hva i all verden har det å si om det er hans eller min mod.. jeg forholder meg til mitt utsagn, helt til L-Jay SELV sier at den er desaturated med vilje... Og du sier at vi er for pirkete? se på et forum som Digimods. Der vil de klikke totalt om du har glemt en liten ting. Her påpeker vi feiliene, noe som gjør at moddene blir bedre.. skjønner ikke helt problemet:rolleyes: X Det er jo feil vi lærer av=)Det og myye trening..Vi har alle vert nybegynnere så det er bare bra feil/bedringspotensiale blir påpeket..skal være litt ris&ros. Og L-Jay..slutt å bump eldgamle poster;) hehe Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 jeg har sett litt på bildene mine og tenkte jeg skulle gjøre noe me chevrolet'en og her er bildet da var det ok eller? Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 hmm.. dristig ville jeg nok si!!! jeg har absolutt 0 peil på photoshop, så om det er klippet eller limt feil så driter jeg i det. men jeg likte ikke dørene. bare pga at det er en corvette og noe slikt passer bare på riskokere spørru meg. likte lysene da!!! :D du har talent gutt! det skal du ha!:) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 hm.. bedre denne, men er den ikke fortsatt desaturated? prøv å gå på Hue/Saturation og skru opp Saturation.. men ikke for mye;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 det er en god stund siden jeg fikk tilbakemelding nå men legger ut en oppdatering Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2004 Den der likte jeg.. *BUMP* :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 du har ikke vurdert å finne på noe annet enn denne corvetten som vi har sett 25ganger før da ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg