Phantom Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hvor finner jeg tak i billigste halv-bur til min mk2 golf ? Er mest for show så trenger ikke så mye papirer på det, tar det bare ut dersom det blir noe trøbbels med biltrangsynet og eu kontr. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 http://www.kollevold.no Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Jo vet de har til 3480,- eller no... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hvis det er problemer med å gjøre en sånn modding, og problemet er biltilsynet... Da begynner jeg faen meg å lure... det eneste du gjør, er vel egentlig å forbedre sikkerheten?! Hvis det er noen som burde kommet med ros og applaus, er det vel biltilsynet!!!? Bildritsynet er en gjeng med maktsyke byråkrater, som liker seg best når di kan drepe gleden til en som kommer og skal få godkjennt noen skarve felger, senkesett eller annen moro. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by svaggen Hvis det er problemer med å gjøre en sånn modding, og problemet er biltilsynet... Da begynner jeg faen meg å lure... det eneste du gjør, er vel egentlig å forbedre sikkerheten?! Hvis det er noen som burde kommet med ros og applaus, er det vel biltilsynet!!!? Bildritsynet er en gjeng med maktsyke byråkrater, som liker seg best når di kan drepe gleden til en som kommer og skal få godkjennt noen skarve felger, senkesett eller annen moro. Tja, etter det jeg hører er ikke 4-punktbelter en slager heller... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Ikke de brede (3") 4-punkts nei, men det er fordi de ikke har en godkjent utløsermekaniske. Om en gammel bestemor kommer til unnsetning når du sitter klistra i fjellveggen så er det ikke sikkert hun skjønner hvordan man løser ut beltene. Men du får godkjent 2" 4-punkts for gatebruk, men de er kjipe og teite. ;) Ang. halvbur så er vel ikke det noe problem hos biltilsynet. Verre når du begynner med helbur og dørstag og sånn. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Laaars Ikke de brede (3") 4-punkts nei, men det er fordi de ikke har en godkjent utløsermekaniske. Om en gammel bestemor kommer til unnsetning når du sitter klistra i fjellveggen så er det ikke sikkert hun skjønner hvordan man løser ut beltene. Men du får godkjent 2" 4-punkts for gatebruk, men de er kjipe og teite. ;) Ang. halvbur så er vel ikke det noe problem hos biltilsynet. Verre når du begynner med helbur og dørstag og sånn. Meeen, finner jeg tak i dette nevnte halvburet andre steder enn kollevold ? Billiger åff kårs Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Phantom Meeen, finner jeg tak i dette nevnte halvburet andre steder enn kollevold ? Billiger åff kårs Kan du sveise? Pedersen Racing har selvbygger bur, der kan du kjøpe de delene du trenger å sveise deg et halvbur. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 rieger har div. bur til golf II. men veit ikkje pris. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 selvbygger bur hos pedersen racing :) billig halvbur, mk1 = ca 1600,- Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det var saker det, ringer dem i dag jeg =) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Selger de kun bøylen til Golf 2 tro? I alu såklart! :P Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 de selger bare bøyler oxo, men tror ikke de har alu da det er stål som benyttes i rallybilene... du får ringe dem ;) jeg er ialle fornøyd med mitt. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg