Gå til innhold

Audi s4/C4 deler/styling??

Ranger emnet

TrippleA

Anbefalte innlegg

Hei...jeg lurer på om det er noen som har noe styling ligende til en 1992 modell audi S4/C4.....eller vet om hvor man får tak i billigt......f.eksempel, øyelokk,grill,fangere,skjørter........eller vist noen har noe trim til disse eller vet hvor man får tak i billigt..????har chip i den nå, men det begynner å bli litt slapt etterhver.....skal lakke bilen i vinter og fikse litt på den.....tips og ideer??alt av interesse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....deler til s4 har jeg en kamerat som har.... ikke motor men iallefall det meste av understell.....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk maxam-tuning.com

Her får du styling til din bil!

Men anbefaler at du IKKE kjøper hvis du ikke vil bruke TIMESVIS med å tilpasse stylingen som du kjøper der...Passformen er elendig, for å bruke milde ord. Men hvis du ikke finner styling noen andre plasser, har du vel ikke noen annet valg :P

Check out my Audi 80 B4 project!!

1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst)

x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!)

x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil)

x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.)

x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen)

x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...