Nalletiger Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Får du det ikke sammen er det alltids noen som får ordna det sikkert, men pass på å gjøre det ordentlig med stempler og det der, for noe grusmekk kan koste deg mer enn en verkstedregning på å ta fra hverandre blokka fort... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Jaja, det blir ikke no problem.. Ja, når jeg har lagt så mye penger i bil og motor, skal det jaggu meg være ordentlig gjort også. Har ikke penger til at motoren raser etter en mnd. Noen som vet om en F28 girkasse tilsalgs? Eller tror dere F20 kassa med Forsterket trykkplate og sinterlamell holder til EDS 3.5+ satsen.. (ca 315hk/475nm). Tviler på det jeg men.. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 prøv med f20 du, har etpar liggende trur jeg ;) men har du no sted å stå da? du kan ikke overhale motoren ute i grusen vettu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Ok, hehe.. F20 kasse blir sikkert forbruksvare det da. Jepp, skal være samme Are og to/tre til.. 410kvadrat. mmm, deilig. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 kaldt heter det, hehe fått seg nytt lokale dem eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Hehe, neida.. Blir så bra der! Ja, skal flytte inn den uka her. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astra_Turbo Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 F28 Siter Nå: BMW 520 -97 Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo Nå: -95 Corsa B 1,4i EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd Ex: -89 Vectra A 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Ja, visste om den tråden.. Jeg var den første som svarte der. Ellers takk;) 6000kr. var litt mye syns jeg.. Vet ikke helt hva de ligger på i pris jeg. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 6000.- er helt grei pris for en F28 hvis synk ringene er i orden Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 6000 er jo en bra pris. Men kan hende at du finner billigere hos blomdal opelhøgg, de har jo en del. Ellers har du jo de andre høggeriene hvor du kanskje får en bra pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Ok, vi får se hva det blir til... Hva er synk ringer? På en 96mod. F28. Er den lik som tidligere modeller? Vil den passe på en LET fra 92? Syns jeg har hørt noe greier at noen er skrudd fast med 6 skruer og en annen 8 skruer.. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 har f20 til deg jeg, holder til deg den se ;) så får du tenke ut en pris på gammle motoren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 haha.. trukke det nei. skal røyklegge hele særp til våren! neida, grisekjøring hører til på rudskogen.. ikke sant, joppa?? hehe.' Og har tenkt ut en pris.. 5000kr. skal jeg ha for XE motoren min.. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 hehehe, joa, rudskogen med omegn :D :D da kjøper jeg motoren din, hvis den er grei ;) done deal.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 jepp, done deal. Sier ifra når jeg har fått skrudd ut motoren.. Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg