cato84 Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 hallo.. Som dere sikkert ser så er dette min første modd.. bre kom med forslag på ting som bør fikses.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 hadde vært fint med et bilde;) ser ingenting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato84 Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 vet.. men fikk det ikkje til å funke.. får ikkje linket til noen side.. er det noen annen side enn photobucket som funker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Ja ser at det er din første modd. hehe typisk nybegynnerfeil og legge inn feil link eller noe. Du har vel ikke slettet bildet fra photobucket? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato84 Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 he he.. ja hadde det bare vært det som er problemet så.. men det som er e att e får ikkje registrere meg gratis på photobucket.. gidder ikkje betale for å legge ut bilder.. Vet noen hva som kan være problemet... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 hehe...jeg er bruker av photobucket men nå vises ikke bildet inn på nettet lengre, tror de har ordnet med sånn betalinsggebyr på det :( Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg