Gå til innhold

anngående hjulbolter

Ranger emnet

Aedron

Anbefalte innlegg

bestilte meg alufelger for en stund siden og de kom i posten i dag. Fulgte med bolter med skrue (aner ikke hva den typen heter i farta). Men på golfen er det jo bare mutter og de orginale mutterne ser jo ut som de er lagd av noe støpejern noen har funnet på gulvet borti et hjørne. Så det trengs noen nye, men det jeg lurer på da er hvor jeg kjøper dissa? vet biltema selger noe, men har ikke lyst til at hjula skal dette av bilen i første sving... Eller er de brukbare?

noen som vet hvor jeg bør handle de? :)

Får håpe jeg ikke får juling av noen nå fordi "akkurat detta har 1000 andre her lurt på også, bruk søkefunksjonen tosken"

- 00 Audi A4

- 86 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal mye til for å slite av en bolt/skrue med ca 1cm i diameter tror jeg, uansett så er det 4/5 stykker av dem, så tror nesten det går for det samme om dem er dyre eller billigere, sånn teknisk sett... er vel kanskje litt finere noen i forhold til andre, hehe :)

bare det ikke er noe som ruster etter en dag, hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da snakker vi om boltmishandling og dette bør snarest rapporteres til foreningen for mistbrukte bolter og muttere.

Jeg tenker kanskje at Aedron mener omvendt, at det fulgte med muttere mens det er bolter.

Men Aedron skriver: Fulgte med bolter med skrue

??

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider