Aedron Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 bestilte meg alufelger for en stund siden og de kom i posten i dag. Fulgte med bolter med skrue (aner ikke hva den typen heter i farta). Men på golfen er det jo bare mutter og de orginale mutterne ser jo ut som de er lagd av noe støpejern noen har funnet på gulvet borti et hjørne. Så det trengs noen nye, men det jeg lurer på da er hvor jeg kjøper dissa? vet biltema selger noe, men har ikke lyst til at hjula skal dette av bilen i første sving... Eller er de brukbare? noen som vet hvor jeg bør handle de? :) Får håpe jeg ikke får juling av noen nå fordi "akkurat detta har 1000 andre her lurt på også, bruk søkefunksjonen tosken" Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 hmm, misforstår jeg deg nå? er vel skruer\bolter på golf2 orginalt, ikke muttere. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 skruer på dem som jeg har hatt i hvertfall Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 bolter og muttre kan kjøpes kor det selges dekk og felger Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 orginalt er det bolter (hvertfall på alle golfene jeg har vært borti).. når det gjelder biltema så pleier kvaliteten å være helt ok, felgene vil ikke dette av i første sving, om du har lyst til å betale mer er det bare å stikke på nærmeste felg/dekk sjappe som nevnt over her. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 skal mye til for å slite av en bolt/skrue med ca 1cm i diameter tror jeg, uansett så er det 4/5 stykker av dem, så tror nesten det går for det samme om dem er dyre eller billigere, sånn teknisk sett... er vel kanskje litt finere noen i forhold til andre, hehe :) bare det ikke er noe som ruster etter en dag, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 ikke sett golf med mutter!! hehe Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 skrudd inn en bolt, å vridd av hodet på bolten, hehe.... da kan man sette på en mutter :D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Men da snakker vi om boltmishandling og dette bør snarest rapporteres til foreningen for mistbrukte bolter og muttere. Jeg tenker kanskje at Aedron mener omvendt, at det fulgte med muttere mens det er bolter. Men Aedron skriver: Fulgte med bolter med skrue ?? Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg