Gå til innhold

Eneste fornuftige golfen jeg har sett!

Ranger emnet


smule

Anbefalte innlegg

Med et eds phase 3 chip kan du dra ut 310hk på en c20let motor, det er nok derfor folk velger disse motorene, veldig trimvennlige motorer som holder og holder, og hvorfor ruster opel folkens, (beklager og måtte si det med det er bare sauehuer som eier dem) ser nå i det siste har norge fått rikere befolkning og mange har råd med fine dyre biler. se hvordan mercedes sliter med rust, audi ruster bmw ruster, dette med opel ruster mye er sagn, la oss få det vekk. klarer man ta vare på en bil ruster den ikke.

 

Og min X25XE V6 har gått 210 000km og kjører jeg brems på den har jeg sikkert 170hk+ fortsatt er veldig sprek og fin, og blir godt kjørt vær dag. holdbar som bare det,

 

Opel har register bytte vær 6 000km pga unngå av register ryk,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Med et eds phase 3 chip kan du dra ut 310hk på en c20let motor, det er nok derfor folk velger disse motorene, veldig trimvennlige motorer som holder og holder, og hvorfor ruster opel folkens, (beklager og måtte si det med det er bare sauehuer som eier dem) ser nå i det siste har norge fått rikere befolkning og mange har råd med fine dyre biler. se hvordan mercedes sliter med rust, audi ruster bmw ruster, dette med opel ruster mye er sagn, la oss få det vekk. klarer man ta vare på en bil ruster den ikke.

 

Og min X25XE V6 har gått 210 000km og kjører jeg brems på den har jeg sikkert 170hk+ fortsatt er veldig sprek og fin, og blir godt kjørt vær dag. holdbar som bare det,

 

Opel har register bytte vær 6 000km pga unngå av register ryk,

 

Gratulerer, din d*st. Regnet med at det var en luring som deg som hadde bumpa denne. Hva skjer med verden? Opel ruster som bare F forresten, og ja, en siste ting.

Opel suger!

Dette er forresten VW-forumet og jeg driter langt i hva din Opel klarer og ikke klarer.

Registerbytte på 6.000 km? Sier jo litt om Opel det, ja. Eller muligens om eierene.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*host*BULLSHIT*host*

 

Jeg har jobbet som mekaniker på møller i mange år, og er det en ting som går igjen på vag produkter er det reg reim som ryker leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge før interval. Det følger også veldig ofte med def vannpumper. Dessuten kan ingen vag butikk gi deg nøyaktig svar på når reg reim skal byttes, det er intervaler på noen av vag bilene, mens andre bare har kontroll og justering.

 

Ring vag og spør hvor mange polo, transportere osv de har måttet bytte motor på pga havari på reg reim / vannpumpe.....

 

Just my 2yen :D

 

Etter lang tid på forumet Asim må jeg bare spørre: har du virkelig eid alle de bilene i signaturen din? Noen mildt sagt imponerende navn å finne der..

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, din d*st. Regnet med at det var en luring som deg som hadde bumpa denne. Hva skjer med verden? Opel ruster som bare F forresten, og ja, en siste ting.

Opel suger!

Dette er forresten VW-forumet og jeg driter langt i hva din Opel klarer og ikke klarer.

Registerbytte på 6.000 km? Sier jo litt om Opel det, ja. Eller muligens om eierene.

 

 

Eirik

 

Dine innlegg i min tråd virket (faktisk) veldigt gjennomtenke men når du presterer og kunne skrive noe som dette lurer jeg på om moren din har skiftet bleie på deg,

 

Og hvis du ikke fikk med deg topic i denne tråden ( c20let og c20xe i VAG), Hvis klarer og lese gjennom tråden før du går til personlangret med din sarkastiske utsangn på meg og mine meniger så kansje du hadde skrevet noe helt annet.

 

Har du et problem med registerbytte på 60 000km?det har ikke jeg,

 

eller noen andre jeg kjenner, Opel har satt ned dette fra 120 000km pga av samme prob som vag sliter med nå , men VAG de kjører fortsatt med intervall på 120 000km, de skifter vel snart, dette gjorde Opel kunders beste intensjoner, ikke for og sluke penger,

 

Så du beviser nok engang at du er en stor TULLING i mine øyne.

 

Sæther

 

Og EDIT, det er ikke OPEL som suger erik smil,, det er din mor og hun gjør fader meg en så god jobb!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår