Gå til innhold

Drivverkstap på en Amcar?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

dette er vel litt off topic men likevel innenfor hva vi snakker om. et møkkete luftfilter på min jetta stjal 2-3 sekunder fra 0 - 100 tiden. det vil jeg tro utgjør en del effekt! syntes bilen gikk litt dårlig så jeg sjekket 0-100. og det stemte. byttet forgasser da jeg trodde den var dårlig men det gjorde ingen forskjell . byttet plugger heller ikke noe forskjell. forskjellen kom med filteret!

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ottesen

Løsningen er som T/a455 sa: Trimme MER !!!

Velbrukt og gøyal løsning det, men både og er vel alltid best?? Vi får skifte til rakettmotor eller turbin, så slipper vi tap i drivverk....

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by epidemic

litt "off topic", men må bare få lov til å si at du har en sinnsyk kul hot rod der thor :D

den ser nok desverre ikke slik ut ennå men den er på vei. har mye! arbeid igjen. har kone barn og hus så det blir desverre ikke gjort så mye som jeg gjerne ville men jeg samler deler. det som står igjen av store ting nå er bakakseloppheng, grill, radiator og panser ellers har jeg det meste. noe er nytt og noe må overhales.

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

Er ikke Thunderbirden rene rakketbilen fra før? :D

He-he.. baklysene kan kanskje minne om jet-utslipp om en har vært litt hard på fluesoppen, men en standard 390 drar ikke skinnet av pøla i en så tung bil akkurat! Sikkert morsom motor i en lettere Mustang (Bullit -bilen hadde kanskje det).

Nei, ser jeg en traktor i sladrespeilet er det bare å kjøre inn til siden!

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thor_no

den ser nok desverre ikke slik ut ennå men den er på vei. har mye! arbeid igjen. har kone barn og hus så det blir desverre ikke gjort så mye som jeg gjerne ville men jeg samler deler. det som står igjen av store ting nå er bakakseloppheng, grill, radiator og panser ellers har jeg det meste. noe er nytt og noe må overhales.

Okey, lykke til med byggingen, og legg ut bilder når den er ferdig :)

1973 Ford Pinto (med 302HO v8) sombrero

1968 Volvo 144 (75HK) :pimp

V8 er tingen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider