Gå til innhold

Volvo 240 turbo selges!

Ranger emnet

Volvo_madness

Anbefalte innlegg

Har gått lei all skruing desverre og vil se an interessen for min 240 turbo -87!

Motoren er en b21et som er overhalt, alle pakkninger er byttet, bilen har jeg ikke kjørt med så mye siden jeg satte i motorn bare prøvd den innimellom!har kvitteringer på det meste!Misstenker at noen lager i turboen er dårlig.....så for den som er glad i å skru bil så er dette perfekt =) Selve bilen er i helt grei stand!litt lakkskader her og der men egentlig ganske fin....bilder kan mailes ved interesse!Er du intressert?Hvor mye kunne du tenkt deg å gi for den??Har kostet på den en del men kom med et bud så vurderer jeg det!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye galt...bare at det er ikke helt ferdig alt sammen....bilen er kjørbar men det skal litt finjusteringer til før den går som den skal....tenning,turbotrykk osv....jo inbytte kan være intressant....vad har du å tilby isf??jeg skal ta noen bilder så fort jeg får mulighet så ska jeg sende til deg....!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Nå er den ute på nettet til salgs!Beklager til dere som ville ha bilder, har hatt dødsfall i familien så jeg har ikke hatt anledning til å ta bilder....!Sjekk denne linken så står det litt mer om bilen:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=603877&username=

Hvis dere fortsatt er intressert si ifra....så skal jeg ordne bilder!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lagt den ut for 20 lapper ja... Motoren påkostet 10 lapper, eiker felger følger med? Da begynner vi jo å komme i mål da... "Kjøpe-instinktet" i meg begynner å komme!!!:D Hvor mye har motoren egentlig gått? Skyldig i avgifter??

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BurnPr00f

lagt den ut for 20 lapper ja... Motoren påkostet 10 lapper, eiker felger følger med? Da begynner vi jo å komme i mål da... "Kjøpe-instinktet" i meg begynner å komme!!!:D Hvor mye har motoren egentlig gått? Skyldig i avgifter??

Hehe.....motorn har gått ca 230000 før overhaling,da er blandt annet stempelfjørene,alle pakkninger og lager og dyser skiftet ut!Pluss mye annet smått og godt er gjort!Misstenker som sagt dårlige lager i turbon!(lader ikke helt som den skal)!Kontakt meg for nermere info!Årsavgift er betalt i år den!Og bilen er eu ok til juni -05!Ikke godkjent med turbo pga at den ikke er helt ferdig!Ingen avgifter skyldig!Har også stor stereo til bilen til verdi av ca 20-25000 men vet ikke helt om jeg skal selge det enda men klart alt er til salgs for riktig pris =)

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stereo er jeg ikke interessert i fordi jeg har anlegg hjemme til 40000,- og da sier det seg sjøl åssen det står til med hørselen, (sprengt):D hehe. Finn fram noen bilder av motor, turbo og instrumenter. Hva slags topp står på den + girkasse? Åssen går den?? Fusker den ved gasspådrag, eller generelt?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stereo er jeg ikke interessert i fordi jeg har anlegg hjemme til 40000,- og da sier det seg sjøl åssen det står til med hørselen, (sprengt):D hehe. Finn fram noen bilder av motor, turbo og instrumenter. Hva slags topp står på den + girkasse? Åssen går den?? Fusker den ved gasspådrag, eller generelt?

Jeg skal ta noen bilder i helga tenkte jeg....!Nå står det helt stille i hue mitt.....det er vel en original topp trur jeg...4 trinns med od er det i hvertfall.....!Den går bra når den går som den skall men som sagt så er noe gærnt trur det er lagra i turbon....!Det er litt å gjøre før den er helt ferdig da!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at imorgen kommer det bilder til dere som har spurt om det!Og jeg har et bud inne på bilen på 18000 nå men jeg velger å vente litt for å høre med deg BurnPr00f bla.......

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider