Gå til innhold

Forsikringsselskap

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

Ka forsikringsselskap er billigst? Vesta?

Og ein ting til. Kjøpte meg ein accord for noen mnd siden, så var ikkje årsavgifta betalt. Når eg skal registrere dem igjen i januar 2005, må eg da betale årsavgift for 2004 i tillegg til 2005???

Kan ikkje være så dyrt å få en accord på veien?

Viss det er sånn, vil det koste meg 11 tusen ca, og få bilen på veien i faren min sitt navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidige NOR er vel det billigste..kansje du kan sette den på deg selv også..årsavgiftene må du nok betale ja

De er ikke billigs i Bodø... Gjensidige var ca. 2000,- dyre en Vesta på min Volvo 244 DL 81 modell

Viste dere at Gjensidige NOR tar seg betalt for at du har ekstra utstyre for 10.000,- selv om du ikke har det.:mad:

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Islanwind

Ka forsikringsselskap er billigst? Vesta?

Og ein ting til. Kjøpte meg ein accord for noen mnd siden, så var ikkje årsavgifta betalt. Når eg skal registrere dem igjen i januar 2005, må eg da betale årsavgift for 2004 i tillegg til 2005???

Kan ikkje være så dyrt å få en accord på veien?

Viss det er sånn, vil det koste meg 11 tusen ca, og få bilen på veien i faren min sitt navn!

Vanligvis ikke noe selskap som er "billigst". gjensidige NOR som er foreslått under er dobbelt så dyrt for meg som Terra er. Det er nok bare å ta ringerunden.

En sånn billig "drittbil" vil jeg anbefale at du forsikrer i eget navn. Du kan spare veldig mye penger senere ved det.

--

fS 25 år med 70% 3. år

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kravet om betaling av årsavgift strykes etter 3 år..så bare vent 2,5 år med å regge bilen din så slipper du unna.. :P

Så du må nok dessverre betale ja.

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider