Gå til innhold

Nytt forum for bilprat =)

Ranger emnet

RX-7

Anbefalte innlegg

Ingen som blir bedt om å flytte over! Bare om å bli med på forumet. mazdafun, du er en de som det kunne vært fint å ha der, sammen med de andre med mye god kunnskap om bil. ;)

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at alle med kunnskaper holder seg på et forum istedet for å spre folk rundt omkring? http://www.bilforumet.net er det største bilforumet som er, dessverre er det mye tullinger her, så de virkelig seriøse med mye peil holder seg andre plasser, som oftest på merkebestemte forumer.. Det å lage et annet 'universal' forum, er ingen vits.. Vi har et, og det er bra..

Underforaer er kjekt å ha det, blir litt mere system i sakerne, bare vent å se til dere får mere enn 100 medlemmer!

Men, lykke til!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

Jeg blir her ! Liker godt at det er under-forumer her inne, så slipper jeg å lese om (s-) VAG og andre skumle ting. Og så er det mye mere orden i sakene.

mvh

I'm whit you on that!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gjør selvfølgelig som man vil, men selv er jeg på flere forum. Synes det er greit å være på et mindre forum også, der man diskuterer alle slags biler, og der det ikke er 1000vis av medlemmer.

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår