Gå til innhold

K&N Filter?

Ranger emnet


µmega

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

INGENTING!!

 

Det nærmeste er at bilen vil reagere noe raskere når du trykker på gassen.

 

Det er det normale, i tillegg til lyden.

 

Ellers er det så forskjellig at jeg ville ikke nevnt en eneste hest ekstra på grunn av K&N filter.

 

Dette forutsetter at filteret du har nå ikke er full av dritt, men uannsett om man skal ta vare på bilen så er det like greit å kjøpe et K&N filter eller Greenfilter, da de kan vaskes istedet for å kjøpe nye og lyden av innsuget blir fetere.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K&N filter er ofte noe man moterer i tilegg til andre mods. Får å bedre "flow". K&N filter, trimkamm og eksos er foreksempel en god kombinasjon får å få ut litt mer N/A hester.

 

Kan jo få et par hester av et K&N filter, kommer helt ann på hvordan luftfilter er fra før av, men det er snakk om kansje 1-2 hester. Men ser jo bøsere ut da :D

- 1986 Opel Ascona 1,8

 

Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by µmega

Blir å kjøpe ett K&N filter, det er sikkert, var bare interesert i om jeg fikk mere enn bare LYD på kjøpet:D

 

Noen andre "lett" modifikasjoner som kan lønne seg for ytelsen? (ex. eksos,filter,slanger....osv)

 

-=Micromega=-

 

Å bytte slanger øker vel ikke effekten med 50% akkurat...

 

Hva med å montere turbo?? Får jo det slengt etter deg til ohc motorer...

Nå: BMW 520 -97

Nå: -94 Astra F STV 2.0i 16v Turbo

Nå: -95 Corsa B 1,4i

EX: -90 Vectra A 2000 2.0i 16v 2wd

Ex: -89 Vectra A 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si meg, er det ikke dj**elsk mye arbeid å montere turbo på ohc motorer da?

må jo åpne og sveise i begge manifoilene og greier...

 

hva koster en turbo da, sånn ca? gjerne brukt?

 

må jo gjerne ha en ekstra eksos og innsugsmanifold da og kanskje? skal jo til eu kontroll, må jo kunne sette inn noe orginalt når den skal godkjennes....?

Eller kan jeg få den godkjent med turbo?

 

-=micromega=-

Life begins at 160mph....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K\N Minsker bensinforbruket ditt... En jeg kjenner kjører ca en kvart tank lenger mellom hver påfylling etter han monterte det.. Hva slags turbo har du tenkt å bruke da?for dette avgjør jo litt på pris.. Sjekk prosjektet til Turbomega på prosjekt forumet, la inn et svar der nettopp, så den ligger høyt oppe og er lett å finne... Det er en måte å lage omega turbo på, men er flere andre måter også...

Ascona B c20let *godkjent*

BMW 316

Ascona B 1977 prosjekt

MB 190 E

It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår