Nalletiger Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Sitat fra http://www.motortechnik.no : "KN33-2005 SPORTSLUFTFILTER GIR OPP TIL 7HK EKSTRA OG KAN REDUSERE BENSINFORBRUKET MED 20%" Hva med det a? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 skal ikke tro på alt du leser gutt :) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smule Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Viss han hadde tett luftfilter frå førav så kan en få mindre bensinforbruk ja.. Siter Gromscona POWER! No: Opel Ascona B 2,2i Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Nalletiger Sitat fra http://www.motortechnik.no : "KN33-2005 SPORTSLUFTFILTER GIR OPP TIL 7HK EKSTRA OG KAN REDUSERE BENSINFORBRUKET MED 20%" Hva med det a? det betyr at dem ikke har snøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 K/N filterer ga meg bare en råere lyd og "litt" bedre respons på gassen men ikke noe mer. Den minsker bensinforbruket men dette er minimal samme er det med HK. Ellers... vet noen hvorfor jeg får traktorlyd pga. luftfilteret ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
µmega Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 hmm... hull i eksos? jeg har en gåen katalysator, høres ut som en 7liters dieselmotor på tomgang når den står å går...:D hehe.... -=Micromega=- Siter Life begins at 160mph.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Min kommer fra innsuget. Men skal være normalt på en 2.0i motor sier de på Opel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 hvor får jeg kjøpt K&N filter til vectra da? vil ha litt grommere lyd i den ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
µmega Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 overalt, stort sett:) ta kontakt med CD-Cardic foreksempel... de har kampanje på kn cone filter.... 698,- pr stk:D Det er hvertfall det her i harstad da:) vet ikke om det tilbudet gjelder over hele landet da... men du trenger hvertfall bosh-K&N adapter og da.... den koster 375,- på samme sjappa:) -=Micromega=- Siter Life begins at 160mph.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Fikk en fin pris hos styling-tech. Alle har jo, hvis de fører KN så MÅ de jo ha det. Spør Blitzpower, de kan ha litt fine priser til tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Det minsket forbruket på broren min sin BMW også, og på 626'en til en kamerat av meg... Det kan kjøpes på de fleste steder de selger trim, styling eller bilrekvisita... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Er spørs på hvordan motor det er også. Noen motorer får faktisk en god del flere HK ved hjelp av KN filter samt. at bensinforbruket minsker. Men dette er motorer som krever mye luft eller som har dårlige luftfiltre fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by µmega jeg har en gåen katalysator, høres ut som en 7liters dieselmotor på tomgang når den står å går...:D hehe.... ta bort katalysatoren din, den stjeler masse effekt! lover deg at du merker mer på å ta bort den en å sette på KN-filter :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet November 12, 2004 Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Kan ikke bare ta den bort men det visste du jo. Men det er jo null problem å bruke et lite rør istedenfor og bare sette på kat ved godkjenning. Null problem! Eventuelt racekat som er lovlig men koster et par høvdinger... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Er faktisk enkelt å fjerne i allefall på min bil. Må skjære bort katalysatoren, få tak i 2" rør og sveise en flens på røret også er det bare å sveise på røret og montere midtpotta til erstattningsrøret. har ikke orker å gjøre dette siden bilen skal selges samt. at eksosmanifoilen har sett sine bedre dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg