endorfun Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by Andreas_1 Kan ikke bare ta den bort men det visste du jo. Men det er jo null problem å bruke et lite rør istedenfor og bare sette på kat ved godkjenning. Null problem! Eventuelt racekat som er lovlig men koster et par høvdinger... jeg vet selvsagt at det ikke bare er å ta den av, det jeg mente var at han burde fjerne den siden den stjeler så mye effekt. bare husk å gjøre så det er enkelt å montere den igjen når bilen skal vises. og når du først har vinkelsliperen framme så fjerner du midtpotta også :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Vel Opel har jo en ganske grei CO verdi. Ved fjerning av kat på min bil vil jeg få et utslip på 0.4 og 0.5 er vel grensen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg