Dr_S Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Hører rykter om cruising i Skien idag, azzido som fortalte meg dette. er det noen som skal nedover/oppover? :) Jeg reiser til Notodden for å være der hele helgen nå, om noen lokale rånere vil joine meg, er det bare å se etter en grønn BMW E36 etterpå! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 blir det liv i skien altså!? jøss kan jo bare følge med ut av stuevinduet om det blir noe fart, så kanskje jeg joiner, uten bakfanger og med nylaget bulk i bakskjermen :mad: Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 hm...var nettop i skien.hmm..kanskje jeg kommer om det blir noe av dette..hmm.... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 hmm kanskje jeg tar turen får se litt nærmere på saken når datoen nærmer seg :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Blei det noe da? Idag er det jo 3.nov. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 jeg har røyka :P tenkte slutten av nov :P men er klar for noe råning nå som jeg endelig har fått kjøpt bil gjerne ei runde til i larvik :D var vel ganske bra sist fikk med meg noen biler på shell (var på fylla, kammerat som var 18, obligatoriks fyll ):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg