Estrewes Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Hei, jeg er på utkikk etter sveiseapparat. Noen som veit om noen brukthandel eller sjapper som selger brukt? Evt noen som selger brukt her? Er kun intressert i 1 fas siden det er det jeg har i huset her. Evt noen andre steder som selger billig sveiseapparat? Ellers må jeg kjøpe nytt til 14 000. Mvh Emil Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 er ikke de dyreste til biltema ganske ok? regner med at det er Mig du skal ha? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 14000kr? hva faan? er vell rundr 4-6000kr me gassflaske jo? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malachi Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Biltemas dyreste er ikke verst. eller så selger de telwin på thorshov bilrek. er ikke så verst de heller. Hvis det er Mig du skal ha da... Eller så har jeg sett firmaer som selger brukte sveiseapp. fra bedrifter som enten bytter ut eller gått konkurs. søk litt rundt på kvasir eller noe. Det er forsåvidt sagt at ett brukt\gammelt "Bra" Esab er bedre enn nyere/billigere telwin/biltema app. finnes flere firmaer som reparerer dyrere app. kan jo hende de har brukte de selger. masse muligheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg