ManiaCoupe Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Jeg fikk denne i posten igår. Er det andre her på forumet som har fått noe lignende? Har ikke anelse om hva det kan være da jeg ikke har grisekjørt i Hedemark den 24.09.04:( Kan det være noen som har anmeldt meg? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 har du blitt tatt i å kjøre for fort da ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Haha, den er kjip. Om dem ikke har tatt deg på fersken, så ikke innrøm at du har grisekjørt. Samme skjedde meg. Noen hadde ringt og sakt i fra så jeg måtte komme til avhør. Dem sa dem skulle ta lappen min, men jeg nektet for alt. Så dem kom ikke så langt med den saken ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Ole-H Haha, den er kjip. Om dem ikke har tatt deg på fersken, så ikke innrøm at du har grisekjørt. Samme skjedde meg. Noen hadde ringt og sakt i fra så jeg måtte komme til avhør. Dem sa dem skulle ta lappen min, men jeg nektet for alt. Så dem kom ikke så langt med den saken ;) Det er jo greit men saken er at jeg ikke var i Hedmark den fredagen. Men jeg har jo gassa tidligere i sommer, men håper saken gjelder den dagen potit har skrevet (alibi). Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Nekt for alt og prøv å skaff deg alibi for nevnte dag. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Viking067 Nekt for alt og prøv å skaff deg alibi for nevnte dag. Jeg har alibi for akkurat den dagen. Derfor jeg vil høre om andre har fått noe lignende og om det kan gjelde andre forhold og dager..... har endel andre uoppgjorte fartsbøter fra før;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Det som kan ha skjedd er at en bil med veldig likt sklitnr som deg har gassa litt xtra på å blitt anmeldt, men så har han som har sett sklitnr bomma på et tall el.no.....hvem vet? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Det som kan ha skjedd er at en bil med veldig likt sklitnr som deg har gassa litt xtra på å blitt anmeldt, men så har han som har sett sklitnr bomma på et tall el.no.....hvem vet? Her i byen er det en bil som er 100% lik min! :eek: og de 5 første tegna i skiltnummeret er også like.. (antakelig serie som har vært leasing biler :rolleyes: ) Så der har jeg verdens beste unskjylding :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 bare nekt på alt. om du har blitt anmeld av andre så kan dem ikke gjøre deg en dritt med mindre det er 10 stk som har anmeldt deg på nøyaktig tidspunkt! Om du ikke er blitt tatt på fersken av politiet så er det bare å smile pent i avhøret og nekte på alt. stol på meg. LYKETIL§! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Det kan hende at noen vil at du skal vitne i en annen sin sak. Da får du en slik innkalling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by MacSi Her i byen er det en bil som er 100% lik min! :eek: og de 5 første tegna i skiltnummeret er også like.. (antakelig serie som har vært leasing biler :rolleyes: ) Så der har jeg verdens beste unskjylding :D Kan være ett dårlig fotoboks bilde.... hadde ett tilfelle av det på jobben til min mor med 2 identiske firmabiler med henholdsvis 3 og 8 som siste siffer hvor feil person ble innkalt. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Aldri innrøm noe til politiet, de har alltid mindre info og muligheter til å ta fra deg lappen på slike grunnlag enn de later som.. Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BAÅ Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Det som kan ha skjedd er at en bil med veldig likt sklitnr som deg har gassa litt xtra på å blitt anmeldt, men så har han som har sett sklitnr bomma på et tall el.no.....hvem vet? Mye er mulig og det hender dem tar en sjangs, har en nabo som fikk ei bot i bompengering i trøndelag, et sted han for det første umulig kunne ha vært på det tidspunktet og forøvrig aldri har vært i det helletatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo SlayeR Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 hahaha...politiet er så patetiske. bare nekt nekt nekt på alt de sier. De har sikkert ikke en dritt på deg utenom en skjeløyd gammel dame som så en liten bil i noe ho trodde var 90 i 80 sona... Har du ikke vært der så er jo saken grei. Men allikevel greit å ha ett vitne eller 2. De har sikkert bare tatt feil...igjen... Lykke til:) Siter `09 Ford Mondeo Titanium S (venter utålmodig på den nye bilen :) `91 BMW 318 (midlertidig bil, restaureres) `08 Ford Kuga 4x4 (solgt) `07 Ford Mondeo 5-dørs (James Bond, solgt) `91 Volvo 240 stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hvordan skal VI vite HVORFOR du er kalt inn til avhør?? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg