srednA Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Originally posted by Oleee Har du noe bilder av saken eller? :) Har ikke noe bilde av den nei.... Skal sende en mail å spørre... Vet ikke hva slike "uorginale" koster til vanlig, men jeg syntes da 800 kroner hvar dyrt Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Har sendt 2 eposter til carstyling.no og quality-autoimport.no... Begge to skal føre in.pro. Det burde da ikke være så vanskelig å skaffe dette til en golf 3......... Han hadde ikke bilde av den til 800,- Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 20, 2004 Rapporter Share Skrevet November 20, 2004 Mekonomen selger no "billig stuff" temp-målere, men de festes med dobbelsidig tape og ser litt cheap ut...:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Nå har jeg endelig makka meg til å ordne termometer:) Måtte sage litt for at det skulle passe inni der... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by srednA Nå har jeg endelig makka meg til å ordne termometer:) Måtte sage litt for at det skulle passe inni der... Du vet vel at du må lage en monteringsanvisning for resten av oss;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by B.T.i Du vet vel at du må lage en monteringsanvisning for resten av oss;) Hmmmm.....kansje det..... Er kun ferdig med det "kosmetiske" da.... har ikke strekt opp føleren enda.... For dem som tørr å sage litt oppi der kan det bli bra. Den ligger helt jevnt med resten rundt der og jeg ble veldig fornøyd. Noen tips til hvor den beste plaseringen av temp. føleren kan være? Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by srednA Noen tips til hvor den beste plaseringen av temp. føleren kan være? Hvis ledningen er lang nok så kan den kanskje ligge under det dekslet som er over vindusviskermotoren? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by B.T.i Hvis ledningen er lang nok så kan den kanskje ligge under det dekslet som er over vindusviskermotoren? Har tenkt litt på det ja... men kan det ikke komme i konflikt med varmen fra motoren Har tenkt litt på: -framme i fangeren -i en av framskjermene Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by srednA Har tenkt litt på det ja... men kan det ikke komme i konflikt med varmen fra motoren Har tenkt litt på: -framme i fangeren -i en av framskjermene Tror ikke det kommer i konflikt med motorvarme, et problem kan være at de samler seg masse snø oppå dekslet slik at du får misvisning.. Ved å ha den i fangeren kan du kanskje risikere misvisning grunnet fartsvind.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by srednA Nå har jeg endelig makka meg til å ordne termometer:) Måtte sage litt for at det skulle passe inni der... Hvilket termometer og hvor kjøpte du det? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by srednA Nå har jeg endelig makka meg til å ordne termometer:) Måtte sage litt for at det skulle passe inni der... dette termometer kjøpes på bilekstra, har samme typen selv (dog ikke installert) jeg har den typen med voltmeter også =) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Dan Stamnes dette termometer kjøpes på bilekstra, har samme typen selv (dog ikke installert) jeg har den typen med voltmeter også =) Hva koster det? Er det av bra kvalitet? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Kjøpte min på Mekonomen, kostet vel rundt 120,- Kvaliteten virket helt ok. Angrer litt på at ikke jeg kjøpte den med voltmeter Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Darkstar Hva koster det? Er det av bra kvalitet? Er jo samme som jeg har pudding....... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Originally posted by Golf 3 GTD Special Er jo samme som jeg har pudding....... Ja, når du sier det så.... :) Tenkte ikke på det en gang! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg