KadettC16v Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Øvre bærekule kan sitte noe så i det jævlige, spindelen sitter som f... i kon'en på bærekulen. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Precious Jeg har den rareste vinduspylinga EVER!! Skjønte ikke en dritt hvordan den fungerte når jeg kjørte bilen hjem, men så ut som det manglet en knapp på armen til blinklysa mine. Etter å ha kikka litt etter fant jeg en ekstra pedal til venstre for koblingspedalen, og det er pumping av spylerveske!!!!! Dette kan da umulig være originalt vel? :D Satt på vinterdekka som fulgte med også, som dere ser på bilde er det noen gamle Opel motorsport stålfelger. Men dimmensjoner er HELE 145/13 :D Var nok vanlig på den tida det. :D Hadde det på cortinaen min. Trådde jeg hardt nok på pumpa, så spylte jeg frontruta til bilen bak:D Nice kadett btw! Antar du skal skifte farge? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Var nok vanlig på den tida det. :D Hadde det på cortinaen min. Trådde jeg hardt nok på pumpa, så spylte jeg frontruta til bilen bak:D Nice kadett btw! Antar du skal skifte farge? I første omgang så har jeg ikke planlagt å skifte farge, da er den forholdsvis fin i lakken, men trenger litt flekking her og der. Blant annet fronten på panseret. Også har den to helt nye framskjermer. Så for å spare litt penger til noe annet og arbeidstimer så tenkte jeg å beholde fargen. Men har problemer med å finne felger og farge på felger som vil passe til den grønnfargen. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 26, 2004 Rapporter Share Skrevet November 26, 2004 Originally posted by Precious Men har problemer med å finne felger og farge på felger som vil passe til den grønnfargen. svart! svarte felger må du ha! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Desember 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2004 men flere bilder setter vi alltid pris på.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2004 Imårra er det juleaften :D Da skal gullet få en vask, også ska jeg prøve å huske å få tatt noen bilder. Jeg er ingen fotograf, men er lov å prøve seg. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Nå er det ikke lenge til sommerfelgtider og jeg har lyst på noen fete felger. Jeg har bestemt meg for å gå for stilen små og breie felger, så 8x13" høres ut som en perfekt dimmensjon. Kjøre på 195/50 eller 205/45... jeg er ikke så sikker hva som blir best for har ingen erfaringer. Jeg trenger hjelp til forslag på felger og hittil har jeg kommet fram med disse: AllyCat 8x13" (låner bilde av OleVik) BBS 8x13" (låner bilde av DingleVims) Polo4RS3 (bruker på forumet sine,låner oxo bilde fra han) Kommer flere ting og tang, men hva syns dere? Bilen beholder originalfargen og jeg trenger fete felger til disse. Gjerne lakkerte felger om det blir bedre. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 vet ikke om du har lagt ut feil bilde jeg, men de som du har lagt ut med overskrift: Compomotive MO heter ATS Stern (også kalt ATS Classic) Compomotive MO i 8x15" et 25 ser slik ut: jeg synes du skal gå for de allycat felgene med 195/45 eller 50 gummi. kan være litt vanskelig og få tak i lavprofil til 13", men 195/45 har jeg sett flere som selger Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 OleVik skal vel selge de Allycat'a skal han ikke? kjøp de.. de er kule Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Jeg skulle gjerne kjøpt felgane til OleVik, men mangler 1500kr som jeg holdt på å få ved salg av 15" alu.felgene mine som ligger til salgs på Felg og Dekk forumet. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Disse skal jeg ha på city'en min til våren, akuratt sandblåst og nylakkert nå. 8x13 bredda sr felger....... Men det får du ikke ha da :D litt "blurrete" kvalitet på bildet men, Du får ta og få tak i noen 8x13 ats classic, det er fine hjul på kadett *og nei det er ikke vanskelig og få tak i lav profil til 13, var på den første dekk sjappa her jeg bor og dette er jaggu ett lite høl, Skaffer 175-50 de, som jeg skal ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Dritfete felger MrKadett!! Og nei, jeg skal ikke ha slike felger, selvom SR felgane mine blir vinterdekk og sikkert pussa opp litt ihvertfall. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 SR felger? kaller de der orginale Opel felger jeg, er det SR felger så har jeg SR felger på alle Opla mine...:rolleyes: Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Originally posted by TypeC SR felger? kaller de der orginale Opel felger jeg, er det SR felger så har jeg SR felger på alle Opla mine...:rolleyes: heldig du da !!!!! :) Vist ikke det der er sr felger, hva er det da? Kom gjerne med forsalg! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 SR felger er det i allefall ikke. og 175/50 er ikke lavprofil, det er elbildekk, og ser bortimot 100% dass ut på 8" felger :cool: derfor tok jeg de ikke med i beregningen da jeg sa det kunne væe vanskelig of finne lavprofildekk i 13" Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg