Gå til innhold

GLAD eier av en 76mod Kadett C

Ranger emnet


Precious

Anbefalte innlegg

etter hva jeg har forstått er disse mutterne ganske spesielle.

 

tror nok du må kontakte noen som selger revolution classic ja.

de er det ikke mange av her i landet. (ingen antakligvis)

 

fant et par bilder av bilen din i en annen tråd her sombrero

 

IMG_2272.sized.jpg

 

 

hva driver du med her?

 

IMG_2302.sized.jpg

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva driver du med her?

 

IMG_2302.sized.jpg

 

Rettelse: Hva er det Mark1 driver med her? hehe..

 

Han driver å filmer kolonna vi kjørte med innover til motorfestivalen på lørdagen.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder dekka, så blei jeg veldig skeptisk her idag. Trodde jeg var blitt realt lurt her, hehe, men det hadde jeg ikke. Så fortsatt all takk til Polardego.

 

For som nevnt fikk jeg med 6 dekk, hvor 4 av dem er 185/60R13 og 2 andre som er 175/50R13 Pirelli P7F, som er på to av felgene.

 

Så kikka jeg på dekka og tenkte: Joa, disse dekker hele felgen disse. Kant i kant faktisk. Men littegrann strekket. Og det var jo veldig rart siden det står på dem og skulle være 175/50R13 dekk.

 

Så jeg reiste ned til Mark1 for å sjekke om jeg var blitt totalt skrullete eller hva dette var, fikk sammenlignet med han sine 205-dekk og mine var breiere faktisk (kommer bilder). Jøsses, dette var rart også sammenlignet jeg med en annen kompis sine 195/50R15 dekk og disse var ca like store. HVA FAEN? hehe.. og isåfall hvordan vil de andre 185/60R13 dekka se ut på felgane.

 

Er Pirelli P7F dekk noe spesielle?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv dette firmaet http://www.gasolin.no/catalog/default.php

Han fører Revolution og bør kunne skaffe det.

 

Takker, han kunne skaffe det, men sendte meg videre til Kollevold om det hastet for å få pris fra demme.

 

Gasolin (som ligger i brevik,positivt for meg som bor i skien) skulle ha 43kr per stk for disse hylsemutterene.

 

Jeg skal få pris fra kollevold også, men må måle litt på felgene først.

 

AJAJAJAJAJ! Dette var noe jeg ikke hadde regnet med. Blir fort en 800kr i bare hjulmuttere da. Var det veldig mange felger som var slik i gamle dager?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
du sto ikke tilfeldigvis parkert på shell på elvestad på søndag?

 

(eller finnes det flere turkise kadett c'r med ganske like felger :))

 

Med tanke på at jeg ikke vet hvor elvestad er, så tror jeg ikke det var meg. Har ikke fått disse hylsemutterene til revo felgene heller, så kjører med andre midlertidig felger bare.

 

*GLEDE SEG TIL LØNNING 15.MAI*

Jeg har bestilt så for de så fort som mulig da.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....nydelig bil...kjøpte nesten en sånn:) noen som vet hvordan motor man får nedi der??lurer litt på om calibra turboen går nedi disse?anyone?

 

Men vi har fortsatt en nøtt å løse, fordi om du også har 1200 så trenger vi forstilling fra en 1600 for å kunne godkjenne dette. Noe som ikke vokser på trær. Skulle fått til en annen løsning som kunne godkjennes.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår