Precious Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 * Nye plugger * Nye pluggledninger * Ny coilledning * Festet vakumslange til forgasser (2cm for kort,ska byttes) * Stilte tenninga (stille bittelitt til) Så nå gikk jeg opp hvertfall 10 ponnier :D Men det var deilig, så nå er vi enda nærmere "Mean Green Racing Machine" ;) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Merka i regneværet her i helga at "koplingspedalen" begynner å bli slitt, men hørt noe om stramming av den på eldre biler? Eller er det ut med kassa og få bytta noen tannhjul? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Merka i regneværet her i helga at "koplingspedalen" begynner å bli slitt, men hørt noe om stramming av den på eldre biler? Eller er det ut med kassa og få bytta noen tannhjul? clutchpedalen?? åssen slitt tenker du på? sliten clutch? stramme wire'n? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Prøv å stram wire'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Det var det jeg trodde, en vaier som kunne strammes. Da ska jeg leite etter den og få stramma den idag, for den slurer på clutchen til tider. Merka det veldig når jeg skulle sladde i helga når det regna, fikk ikke skyve ut på hjula. Prøvde stå stille å spinne også, men det ga bare svidd clutch selv med clutchpedalen helt ute gitt. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Det var det jeg trodde, en vaier som kunne strammes. Da ska jeg leite etter den og få stramma den idag, for den slurer på clutchen til tider. Merka det veldig når jeg skulle sladde i helga når det regna, fikk ikke skyve ut på hjula. Prøvde stå stille å spinne også, men det ga bare svidd clutch selv med clutchpedalen helt ute gitt. sitter til venstre på kassa.. på clutcharmen. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Selges: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=131886 Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trevil Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Jeg har også en 76 modell, er det ikke herlig dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Takk for bumpen :P 76mod river skinne av pølsa vettu! Men den må vike for noe nyere framover. Synd, for kadetten har igrunn hvert trofast som bare det. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 ja 76 va en knakanse go årgan d :): kjipt å høre at du skal kvitte dæ me bilen Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 har elektrisk spylerpumpe på min 74mod. kad c. Orginalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 om clutchen slurer kan det umulig hjelpe å stramme wiren! :) sluring vil vel si at den tar for lite og du bør slakke den vel? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 må nokk slakk denj ja, om u stræmme så vil denj ta enda minder p slur enda mer!!:) Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 hehe, ja va d e ment. tænkt på dæm oppom her så snakka om å slakk denj. Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Men det skulle dere sagt for et par mnd sida,hehe, ikke nå som jeg selgern. Dessuten er det ikke et problem lenger. Spinner som faan denna 1200 :P (På våt asfalt og grus ihvertfall,hehe) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg