LeifPer Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 hei. jeg har ett lite forslag som jeg tror alle vil ha glede av. Hver gang det kommer inn nye folk så spør de om mange spørsmål som allerede har vært svart mange ganger før, og de som svarer blir da sinte å skriver SØK med stor bokstaver. Hva med å lage ett par poster som ligger øverst innen forum siden som snakker nemmlig om disse sakene, gjerne forklart med bilder. F.eks Ventiltikking, ta ut frontrute etc. En person fra hvert forum som har god peiling eller noe slikt kan skrive en god veileder hvis han/hun ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 skal se om jeg får laget noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Ikke en dårlig ide!!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Desember 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 hvordan går det med saken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Hadde ikke noen en arti flash animasjon med "how to behave" i forum? Dette var vel egentlig noen regler som bruker burde forstått seg på og lest før en kunne trykke på submit new user knappen. Men det er ikke meg imot å svare på spørsmål som har blitt besvart før. Jeg er her for å hjelpe:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Desember 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2004 det går jo ann å lage en egen "mappe" for veildere og da. har ikke det svenske performance forumet noe slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg