JuIius Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Tidligere erfaringer viser at jeg ikke må være så ivrig med "skrutekker og makt"-taktikken min. Det er en del ting som har blitt ødelagt. Hvordan får jeg av orginalspeilene uten å ødelegge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Når du skriver du vill ha av speilet, mener du da selve galsset eller hele speil "huset"? Hvis det er selve glasset du mener så er det enklest og (hvis du har el. speil) kjøre speilet slik at det peker inn mot bilen også ta en skrutrekker inn bak glasset der det største glipen mellom glass og plastikken er også vippe glasset ut. Sitter bare trykket på. Hvis det er oppvarmet så er det 2 ledninger også som følger med. Selve speil huset sitter i 2 bolter ifra innsiden av døra. Lykke til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Speilhuset... Av med dekselet fra innsiden og 2 bolter/skruer? Forstår jeg riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Bare å vippe av dekslet på innsida det, under der er det vel 2 eller 3 skruer med 10 mm hode på om jeg ikke husker helt feil... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Tar det lang tid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Spørs hvor rask du er det da.. ;) Tar vel fra 10 min til en halvtime... Hva slags speil skal du på med da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Passer orginale M3 speil på orginale speiladaptere? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Vet ikke... har aldri montert originale.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by westside Spørs hvor rask du er det da.. ;) Tar vel fra 10 min til en halvtime... Hva slags speil skal du på med da? M-speil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Gikk det bra å få av de gamle? Originale m-speil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Orginale lakkerte M-speil. Jeg har ikke tatt dem på enda. Det er en del tyveri i nabolaget mitt så jeg venter til garasjen er i orden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 ///M speilene passer rett på. Er samme festene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Solid Audio ///M speilene passer rett på. Er samme festene. Dette er du sikker på? Konge.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Når jeg satte på orginale M3 speil på min E36 325i Coupe for 3 år siden så var det bare og løsne de to skruene på innsiden av døra bak dekselet. Brukte de samme skruene til og feste M3 speilene med. Ingen ekstra delere eller annet dill. Rett på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Er vel noe av det enkleste jeg har bytta på bilen :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg