JuIius Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hvor kjøpte du de Julius? Er det Sanituning sine? Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by ndrz_318 Hvor kjøpte du de Julius? Er det Sanituning sine? Schmiedmann sine av merket TDM. Jeg sa de var orginale M-speil men det er det ikke. Og det skulle jeg sett på prislappen. Skal på Kvikk-Mekk i morgen og skru bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Hva måtte du gi for de, da? Passformen og kvalitet, ser den bra ut i forhold til de originale og er de forskjellig størrelse slik de originale er? Og ikke minst; hvor er Kvikk-Mekk henne? ;) Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by ndrz_318 Hva måtte du gi for de, da? Passformen og kvalitet, ser den bra ut i forhold til de originale og er de forskjellig størrelse slik de originale er? Og ikke minst; hvor er Kvikk-Mekk henne? ;) De er ikke forskjellig størrelse såvidt jeg kan se på øyemålet. Og jeg har ikke montert dem men tror passformen skal være så der. Det har kommet på ca 2000 inkl frakt, toll og lakkering. Dette er grovt regnet. Lakkering var en bagatell iom. at jeg tok det med den skaden jeg hadde.... Julius = :knob: Kvikk-Mekk er bak Ikea og det er et "Gjør det selv"-verksted. Koster 70 kr timen men skal ha noe rabatt. Jeg skal skifte olje, oljefilter, bensinfilter og montere speilene. Hvis jeg får tåkelys-monteringssettet så begynner jeg på dette. Det jeg har gjort med bilen nå (eller blir gjort i disse dager) - Lakkert helt ned - Speilene - Nye baklykter rød/hvite - Ettermontere grøftelys Da har jeg fullført planene jeg hadde for 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originale M-speil koster 6-7000 har jeg hørt. Sykt dyre. Jeg har samme som du, fra Schmiedmann. Den typen som likner best de org. ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Skulle ned å montere speilene, men jeg står fast ved dekslene inne. Det ser ut som om hele dørtrekket må av, stemmer det? Jeg får av 2 av klipsene bak speilet men den er festet i bunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 På coupe er det iaf bare å nappe de av. Kan nok sitte litt første gangen du har de av. Er 2 eller 3 sånne klips. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by Dr_S På coupe er det iaf bare å nappe de av. Kan nok sitte litt første gangen du har de av. Er 2 eller 3 sånne klips. Det ser ut som om det er 3. Og jeg tør ikke nappe av, så jeg får lirke litt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Er nok det siste klipset du sliter med, det sitter i bunn ja. Men det klarer du ikke ødelegge ;) Bare napp ut, relativt store klips. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Det gikk kjempebra utover de to skruene som datt ned i døren. Ellers ser det veldig flott ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Bilder. BILDER. Bilder. BILDER. Bilder. BILDER. Bilder. BILDER. Bilder. BILDER. Bilder. BILDER og bilder. Hvor er de? Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Originally posted by ndrz_318 Bilder. BILDER. Bilder. BILDER. Bilder. BILDER. Bilder. BILDER. Bilder. BILDER. Bilder. BILDER og bilder. Hvor er de? Det kjem. Må få lånt meg et kamera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Originally posted by JuIius Det kjem. Må få lånt meg et kamera zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet November 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2004 Originally posted by Urgolf zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz zzzz Hehe violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg