acoupe Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 heisann ! Var en kamerat av meg som kom med ett forslag til meg ang. trimming. Han kjente en kar som senka toppen og satte på større bensindyser for rundt 2000,- Er det noen som har erfaring med dette ? evnt mye hester jeg får ut av det ? større bensinforbruk ?? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Kanskje du får 2-3 hk mer ved å plane toppen hvis du er heldig. Større dyser krever vel ny chip, noe som koster mer enn 2000,- alene. Dessuten trenger du ikke større dyser bare fordi du har planet toppen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Å høvle toppen gir mer kompresjon og bedre forbrenning osv, og gir noen par hester, men det er viktig at du har en kvassere kam hvis du skal høvle mye, ellers kan du risikere tenningsbank... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 7A motoren har allerede i utgangspunktet ganske høy kompresjon. Økes kompresjonen ytterligere må det benyttes bensin med 100+ oktan for å unngå tenningsbank. Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 okey, takker for svar. Det dere sier er at jeg kanskje burde styre meg unna dette altså ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg