Gå til innhold

Drifting på TV

Ranger emnet


Turboed1

Anbefalte innlegg

Originally posted by audifanatic

 

Jeg er ikke så liten, kall meg en plugg og vi møtes på halvveien. Jeg sier ikke at jeg veit best, men jeg satt faktisk med Best Motoring DVD`n i hånda og der stod det Touge! Så correct me if im wrong

 

sjekk ann her du. link står det ikke Touge Showdown? Jo, og da kjører de omkapp på svingete små fjellveier i Japan. De starter rett bakhverandre og vinneren er den som har økt forspranget/tatt innpå motstanderen ved mål. Så man trenger vel ikke være Norgesmester og størst på drifting for å vite de eliminære tingene? Sier ikke at jeg kan drifte og ikke har jeg prøvd heller, lar heller de helproffe japanerne gjøre det for meg:D

 

 

Når en drifting pro uttaler det TOGA, så påstår ikke jeg at det er feil, selv om jeg vet det skrives litt annerledes.. Mine kinesiske språk kunnskaper er for tynnt til å motsi han.. Samme hvor stor drifte dvd samlinga mi er :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

 

 

Når en drifting pro uttaler det TOGA, så påstår ikke jeg at det er feil, selv om jeg vet det skrives litt annerledes.. Mine kinesiske språk kunnskaper er for tynnt til å motsi han.. Samme hvor stor drifte dvd samlinga mi er :D

 

 

 

Dårlige kinesisk kunskaper? Har du helt sikkert hvis du ikke hører forskjell på Japansk og kinesisk....:D

 

Det heter TOUGE, og kan uttales forskjellig ettersom hvor i Japan du er fra. Drift king uttaler det som det står, med en nesten stum U. Orido uttaler det Toge. Touge er forresten bare japansk for fjellvei. Det har ikke noe å si om du drifter, kjører gris eller noe annet...

 

Riktig staving av Drift Kings navn er: Keiichi Tsuchiya.

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skidracer

 

 

 

Dårlige kinesisk kunskaper? Har du helt sikkert hvis du ikke hører forskjell på Japansk og kinesisk....:D

 

:D bummer :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

 

 

Når en drifting pro uttaler det TOGA, så påstår ikke jeg at det er feil, selv om jeg vet det skrives litt annerledes.. Mine kinesiske språk kunnskaper er for tynnt til å motsi han.. Samme hvor stor drifte <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=dvd&v=56">dvd</a> samlinga mi er :D

 

Så du sa ikke at det var feil. "så når en liten nordmann som har sett på discovery mener det heter Toga fordi en 50år gammel dame har oversatt feil, så har han alltid rett og spesielt når han har turbo bilde i avataren sin!" Ikke vær så altlfor kjepphøy, du må ikke tro på alt som er oversatt av ett nordiskfirma!

 

'Jeg mente det heter Touge fordi:

http://www.drifting.com

bestmotoring

High Octane osv mener det heter det, også kommer du som bare hørte lyd uttalelsen og står på ditt.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår