momo Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hadde noen giddi å sagt fra på denne tråden neste gang programmet går? LITT i forveien å helst :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by audifanatic Jeg er ikke så liten, kall meg en plugg og vi møtes på halvveien. Jeg sier ikke at jeg veit best, men jeg satt faktisk med Best Motoring DVD`n i hånda og der stod det Touge! Så correct me if im wrong sjekk ann her du. link står det ikke Touge Showdown? Jo, og da kjører de omkapp på svingete små fjellveier i Japan. De starter rett bakhverandre og vinneren er den som har økt forspranget/tatt innpå motstanderen ved mål. Så man trenger vel ikke være Norgesmester og størst på drifting for å vite de eliminære tingene? Sier ikke at jeg kan drifte og ikke har jeg prøvd heller, lar heller de helproffe japanerne gjøre det for meg:D Når en drifting pro uttaler det TOGA, så påstår ikke jeg at det er feil, selv om jeg vet det skrives litt annerledes.. Mine kinesiske språk kunnskaper er for tynnt til å motsi han.. Samme hvor stor drifte dvd samlinga mi er :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Ola Når en drifting pro uttaler det TOGA, så påstår ikke jeg at det er feil, selv om jeg vet det skrives litt annerledes.. Mine kinesiske språk kunnskaper er for tynnt til å motsi han.. Samme hvor stor drifte dvd samlinga mi er :D Dårlige kinesisk kunskaper? Har du helt sikkert hvis du ikke hører forskjell på Japansk og kinesisk....:D Det heter TOUGE, og kan uttales forskjellig ettersom hvor i Japan du er fra. Drift king uttaler det som det står, med en nesten stum U. Orido uttaler det Toge. Touge er forresten bare japansk for fjellvei. Det har ikke noe å si om du drifter, kjører gris eller noe annet... Riktig staving av Drift Kings navn er: Keiichi Tsuchiya. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Skidracer Dårlige kinesisk kunskaper? Har du helt sikkert hvis du ikke hører forskjell på Japansk og kinesisk....:D :D bummer :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by Ola Når en drifting pro uttaler det TOGA, så påstår ikke jeg at det er feil, selv om jeg vet det skrives litt annerledes.. Mine kinesiske språk kunnskaper er for tynnt til å motsi han.. Samme hvor stor drifte <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=dvd&v=56">dvd</a> samlinga mi er :D Så du sa ikke at det var feil. "så når en liten nordmann som har sett på discovery mener det heter Toga fordi en 50år gammel dame har oversatt feil, så har han alltid rett og spesielt når han har turbo bilde i avataren sin!" Ikke vær så altlfor kjepphøy, du må ikke tro på alt som er oversatt av ett nordiskfirma! 'Jeg mente det heter Touge fordi: http://www.drifting.com bestmotoring High Octane osv mener det heter det, også kommer du som bare hørte lyd uttalelsen og står på ditt. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Det skrives Touge men uttales Toe-geh(Takk til en japser venn). Men er riktig at det uttales forskjellig fra sted til sted i Japan men det riktige uttalelsen er Toe-geh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Satt og så på BMI vol.10 i dag, og da sa de "Toga", Men det skrives Touge som nevnt mange ganger før av meg og andre;) Må vel si at jeg tok litt feil, men hadde mest rett?:D Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyaglide Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 det er litt drifting på canal motor stort sett hver eneste dag... de har sendinger mandag,onsdag,fredag og søndag tror jeg, sende tid er fra 20 til 21... men de sender jukeboks opplegg hele døgnet... Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg