Gå til innhold

Hjelp Dekor på golf

Ranger emnet

Machagen

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen kunne fikse no sølv grå/metallic dekor på bilen! gjærne i noe japse style.

men ikke noe drager eller tribal..

Gjærne i utgngs punkt i dekoren som er på skylinen in 2f2f

Takk

her er bilde

http://www.home.no/machagen/13.JPG

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Danna

Seriøst ? kanke ha dekor på en golf 2..... :rolleyes:

Tror vel det her en sak om at eier egentlig ville ha civic, men når han fikk golfen i arv så ble det den isteden, overføre et par f&f vibber til golfen.. Smak og behag!

Hvor lang tid brukte du på signaturen din? Tok litt tid eller? he he..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Andtho is my man.. uten han ville jeg ikke hatt en blå stylet golf men et sjøgrønt udyr.. han vet det ikke neda men det er han som skal koble anlegg for meg i jula...

og det anngående bilen er korrekt..

og det med signaturen er korrekt, skjønner meg ikke påå data og alt det tullet der.. er en g33k

--- og jeg har ikke noe bedere bilde fra bilens side.. med mindere andtho stikker opp og tar non..

|Teamsideways|[CREW]

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Machagen

hehe Andtho is my man.. uten han ville jeg ikke hatt en blå stylet golf men et sjøgrønt udyr.. han vet det ikke neda men det er han som skal koble anlegg for meg i jula...

og det anngående bilen er korrekt..

og det med signaturen er korrekt, skjønner meg ikke påå data og alt det tullet der.. er en g33k

--- og jeg har ikke noe bedere bilde fra bilens side.. med mindere andtho stikker opp og tar non..

Tenkte på signaturen til danna.. he he

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider