Gå til innhold

245 = Sperre??

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

jeg har hørt at stv/varevogn, har spærre på bakakslingene... stemmer det? er det unntak??

pga hadde en 245 delebil 88 mod (med AW71-kasse) den hadde ikke sperre.. (men hadde el speedo og 3.73 i utveksling)

åsså har jeg nå en 245 82modell (med b21a m/m45-kasse)

og

en 245 77modell (b19 og m45-kasse) som jeg ikke har fått sjekket hva de har... men er det mulighet for at de har spærre??

det er orginale biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk sperre men da som extra utstyr......eneste stv som har sperre orginalt er gammle varebiler....f.ex gammle telenor biler...

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Du fikk sperre men da som extra utstyr......eneste stv som har sperre orginalt er gammle varebiler....f.ex gammle telenor biler...

den ene 245'n fra 77, har vært en varebil fra felleskjøpet, men da den ble solgt til privat bruk ble det satt inn seter bak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vomaz

(får heller sveise full sperre på en av de flere akslingene jeg har:D)

Den gjør nytta den å....heheh

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

Behold det orginale utseende!!! Det er min bønn til deg!!

er det noen som har ei hovedlykt og blinklys til høyre siden??? mangler faktisk bare det:)

ja vi får se hva som skjer...:rolleyes:

men jeg SKAL få i nytt dashbord:) samt noen bedre seter enn metallstrengerne som man sitter på nå:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst på litt nyere fangere oxo... men har bare plastfangerne (ikke innmat) foreløpig..

når jeg tenker meg om er kan jeg bare te å stikke innom dompen her i område, så får jeg sikker de delene jeg trenger for en billig med pæng;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bcrazy

behold den original. Lett senking og 240 turbo felger. De runde frontlyktene før -79 er bare helt konge!

tja.. litt senking blir det helt sikkert etterhvert... men ikke mye:rolleyes: når loddene framme (ca 70kg) er fjernet er det vel like før den letter i fronten:cool:

vi får se hva som kommer på;) har lyst på en litt "sleeper" look..

blir sikkert å sette på penta-felgene..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SilweR

hva mener dere med sleeper look? :)

gammelt "evt delvis orginalt" utseende + større motor:)

slik at selv om jeg har en gammel "org" bil holder jeg følge med de som prøver seg og evt blæser fra de hvis de blir for nærgående:D (håper på det da, så lenge det ikke er onkel blå flere ganger:mad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SilweR

hva mener dere med sleeper look? :)

gammelt "evt delvis orginalt" utseende + større motor:)

slik at selv om jeg har en gammel "org" bil holder jeg følge med de som prøver seg og evt blæser fra de hvis de blir for nærgående:D (håper på det da, så lenge det ikke er onkel blå flere ganger:mad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider