Gå til innhold

Kjøpt meg mk1

Tommeliten

Anbefalte innlegg

Har fått kjøpt senkefjærer nå... Var tilbud på eiker motorshop.. Alle senkesett (egentlig tror jeg det er bare fjærer da de selger til en prisen) til 998,-..... Så eg flesket til... De er vel i hus i løpet av uken...

Så blir det vel montering når det blir ledig tid....

Men må vel også kjøpe inn sånn verktøy til å klemme sammen fjærene ved montering... Noen som vet hvor jeg kan finne det billig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tommeliten

Har fått kjøpt senkefjærer nå... Var tilbud på eiker motorshop.. Alle senkesett (egentlig tror jeg det er bare fjærer da de selger til en prisen) til 998,-..... Så eg flesket til... De er vel i hus i løpet av uken...

billig?

Var på Eiker sine sider å tittet jeg, fant ikke noen fjører til den prisen du nevner. Hva slags merke og senkingsgrad er det?

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod ikke på den listen, nei.. men jeg fant en annen liste på siden dems faktisk.....

Men siden jeg ikke så noe på den første listen, så ringte jeg de. Og joda de hadde et på lager.. Uansett så var ALLE på tilbud(til den prisen), så de..

Fikk ikke med meg hvilke merke det var faktisk, men de senket 40mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var senkefjærene endelig kommet i hus..

S3010023.jpg

S3010024.jpg

Må ha nye felger også nå, etter at jeg kantkjørte den vesle stålfelgen på glatten. Så de blir vel montert etter at de er kommet på bilen...

Skiftet også termostat her i forrige uke var det vel... Så nå er endelig temperaturen stabil igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suoermann

Hvor mye senker de?

er ikke mondeo høyere forran?

Les før du spørr da Supermann, 2 meldinger over ditt spøsmål sier han:

bla bla bla ....Fikk ikke med meg hvilke merke det var faktisk, men de senket 40mm

1986 Yamaha XJ-600

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suoermann

ok sorry. gikk litt fort se.

men mondeo er høyere forran? (er det lovlig å senke bare en aksel?)

Du spurte jo om akkurat det samme i DENNE TRÅDEN OGSÅ og Zetec svarte deg:

Originally posted by Zetec

Det er ikke lov å senke bilen på bare en aksel.

Skal bilen senkes skal hele bilen senkes. Noen er også rimelig strenge på at det skal være det samme senkesettet allover.

1986 Yamaha XJ-600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og hentet forsterkeren min idag... Og det ble trøkk i bilen ja :D

Må ta meg tid til å stille inn lyden litt, men er lovende... Det eneste kjipe er at lysene dimmes i takt med bassen.. Så jeg skal kjøpe en kondensator og se hvor mye det hjelper, i første omgang ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og hentet forsterkeren min idag... Og det ble trøkk i bilen ja :D

Må ta meg tid til å stille inn lyden litt, men er lovende... Det eneste kjipe er at lysene dimmes i takt med bassen.. Så jeg skal kjøpe en kondensator og se hvor mye det hjelper, i første omgang ihvertfall....

Kondensator kommer sannsynligvis ikke til å hjelpe en dritt hehe..

Jeg har hatt 4 forsterkere i min mondeo, med 10 lykter foran på bilen, ingen blinket. (550 watt lys)

MEN skikkelig batteri, og skikkelig kabling og jording hjelper bra på.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde kondensator ville hjelpe noe jeg.. så tenkte jeg at jeg kunne ta batteriet etterhvert....

Kablingen mener jeg skal være grei...

Noen tips om et batteri som vil duge og kanskje ikke koste for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde kondensator ville hjelpe noe jeg.. så tenkte jeg at jeg kunne ta batteriet etterhvert....

Kablingen mener jeg skal være grei...

Noen tips om et batteri som vil duge og kanskje ikke koste for mye?

Snakk med Autod om Odyssey batterier, evt bilradiospesialisten og div andre om Maxxima..

Selger batterier jeg også, men har ikke peil på hva de koster enda, hehe..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider